برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کرمان تشریح شد

برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در کرمان تشریح شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان شعار امسال هفته نیروی انتظامی را پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار اعلام و برنامه‌های این هفته را در سطح استان تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت دهه ولایت و امامت، اظهار کرد: امسال هفته نیروی انتظامی همزمان با دهه ولایت و امامت است و در این هفته یک سری اهداف پیگیری و دنبال می‌شود.

وی شعار امسال هفته نیروی انتظامی را "پلیس، تلاش جهادی، کارآمدی و اقتدار" عنوان کرد و گفت: همه ابعادی که برای شعار هدفمند پیش‌بینی شده یک پیام و بار ارزشی برای جامعه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان بیان کرد: تلاش جهادی در شعار هفته نیروی انتظامی برگرفته از شعار امسال است که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است.

سردار چناریان با اشاره به کارآمدی پلیس در شعار امسال، تصریح کرد: در دستور نیروی انتظامی موضوع رشد و تعالی فردی و سازمانی به عنوان یک اولویت وجود دارد و همه فعالیت‌ها باید به ‌روز و هدفمند باشند و استمرار در رشد تعالی نیز مدنظر نیروی انتظامی قرار دارد.

وی علمی‌ و دانش‌بنیان بودن فعالیت‌های پلیس و مشارکت‌جویی و  توجه به ارزش‌های دینی را از جمله کارآمدی مجموعه پلیس عنوان کرد و گفت: رویکرد اقتداری پلیس ناشی از یک اقتدار نرم است و قدرت اطلاعاتی، اخلاق محور، فن‌آوری، نگاه علمی و تحقیقاتی زیربناهایی هستند که اقتدار پلیس را تشکیل می‌دهند.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی از 14 تا 20 مهرماه‌ امسال است، افزود: روز نخست این هفته با عنوان «اقتدار، توانمندی و قانو‌ن‌مداری» نامگذاری شده است.

سردار چناریان برگزاری صبحگاه‌ مشترک با حضور مسئولان، نمایش اقتدار و توان عملیاتی یگان ویژه، برگزاری کارگاه آموزش همگانی برای معلمان پسرانه ناحیه یک و دو، افتتاح نمایشگاه فضای مجازی، افتتاح یادمان شهدا در فرودگاه، راه‌آهن و ترمینال و افتتاحیه مسابقات ورزشی را از جمله برنامه‌های روز نخست هفته نیروی انتظامی در استان کرمان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه دومین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان «خدمت‌گزاری، پاسخگویی و کرامت انسانی» نامگذاری شده است، بیان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارکنان ادارات و سازمان‌ها، خدمان رایگان پزشکی، همایش راهوران محله، افتتاح 10 پروژه عمرانی و بازدید دانشجویان از مرکز مانیتورینگ از اهم برنامه‌های دومین روز از هفته نیروی انتظامی در استان است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان «دانش‌بنیانی، حرفه‌ای گرایی و روزآمدی» را عنوان سومین روز از هفته نیروی انتظامی دانست و گفت: بازدید دانش‌آموزان از شهرک ترافیک، برگزاری کارگاه آموزشی، ملاقات چهره به چهره مردم با رده تخصصی پلیس و ملاقات چهره به چهره مردم با معاون وظیفه عمومی از جمله برنامه‌های این روز در هفته نیروی انتظامی است.

سردار چناریان با بیان اینکه چهارمین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان « تلاش جهادی، ایثارگری، تعالی فردی و سازمانی» نامگذاری شده است،  تصریح کرد: اجرای طرح مردم‌یاری به مدت دو روز، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، همایش عفاف و حجاب و کوهپیمایی و برگزاری روز هوای پاک از برنامه‌های این روز است.

وی «ولایتمداری، حاکمیت ارزش‌های اسلامی و جامعه ایمانی» را شعار پنجمین روز از هفته نیروی انتظامی در استان کرمان عنوان کرد و افزود: همایش پیاده‌روی در سراسر استان، همایش موتورسواران قانونمند، مسابقه موتورسواری پلیس و مردم، نمایش اقتدار یگان ویژه در نماز جمعه و نشست نیروی انتظامی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این روز برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه ششمین روز از هفته نیروی انتظامی با عنوان « اعتماد عمومی، مشارکت مردمی و انضباط اجتماعی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: تقدیر از منتقدان و مشوقان سامانه 197، تجلیل از شهروندان قانومند، حضور رئیس پلیس آگاهی و اطلاعات در سامانه 197 و مسابقه دوچرخه‌سواری از جمله برنامه‌های این روز است.

سردار چناریان از عضویت 500 شهروند در طرح پلیس افتخاری در کرمان خبرداد و گفت: گردهمایی پلیس افتخاری و نگهبان محله در 19 مهرماه امسال در استان برگزار می‌شود.

وی « آموزش همگانی، پیش‌بینی و پیشگیری اجتماعی» را عنوان هفتمین روز از هفته نیروی انتظامی در استان کرمان دانست و خاطرنشان کرد: در این روز همایش طلایه‌داران فرهنگ عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon