فرماندار جدید سقز ظرف ۲ هفته آینده معرفی می‌شود

فرماندار جدید سقز ظرف 2 هفته آینده معرفی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرماندار فعلی سقز در سمت خود ابقا نمی‌شود گفت: فرماندار جدید شهرستان سقز ظرف ۲ هفته اینده معرفی می‌شود.

محسن بیگلری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در سنندج با اشاره به رایزنی‌های به عمل آمده برای تعیین فرماندار جدید شهرستان سقز اظهار کرد: بنده به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی معتقد به تعامل سازنده با مجموعه دولت و استاندار کردستان هستم و این تعامل اکنون وجود دارد.

وی گفت: هر چند بنای کار را بر تعامل گذاشته‌ایم اما اعتقاد دارم هرجا منافع مردم در خطر باشد باید تذکر داد و این رویه را همواره دنبال کرده‌ام.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرماندار فعلی سقز در سمت خود ابقا نمی‌شود تصریح کرد: فرماندار جدید شهرستان سقز ظرف 2 هفته آینده معرفی می‌شود.

وی با اشاره به سفر روز گذشته استاندار کردستان به شهرستان بانه گفت: روز گذشته تنها به احترام سفر استاندار کردستان از تهران به بانه مراجعه کرده‌ام و این امر یکی از نشانه این است که بین ما و مجموعه دولت در استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیگلری با اشاره به اینک فرماندار جدید شهرستان سقز از طیف اصلاح طلب است افزود: اقدامات اولیه برای معرفی فرماندار جدید شهرستان سقز انجام شده و پس از طی شدن مراحل قانونی، فرماندار جدید معرفی می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon