دفاع مقدس در جبهه فرهنگی ادامه دارد

دفاع مقدس در جبهه فرهنگی ادامه دارد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ فرهنگی قرار دارد، گفت: هنوز دفاع مقدس به پایان نرسیده و در حوزه‌های مختلف ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار روح‌الله نوری در آیین بزرگداشت سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در محل مجتمع پذیرایی سرو کرمان، با گرامیداشت روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت، اظهار کرد: فرزندان رشید ملت در جبهه‌ها با وجود مسئولیت‌هایی که برعهده آنها بود مردانه، جانانه و شجاعانه ایستادند.

وی افزود: دفاع مقدس از سه پایه اصلی رهبری، مردم و مسئولان تشکیل می‌شد که امام (ره) تا آخرین دقایق زندگی، مسئولیت خود را نسبت به ملت انجام دادند و مردم نیز برای پیروزی در جنگ کوتاه نیامده و خسته نشدند.

سردار نوری، بیان کرد: در زمان جنگ کشور ما با 3 برابر وسعت خاک عراق، 2.5 برابر این کشور جمعیت داشت، اما صدام در ابتدای جنگ 12 لشکر داشت که در آخر جنگ این تعداد به بیش از 50 لشکر رسید.

وی تصریح کرد: به برکت خون شهدای دفاع مقدس، این مظلومیت برای انقلاب اسلامی و رزمندگان، پیروزی و سربلندی آورد و حزب بعث عراق منهدم شد و حامیان آن نیز همچون صدام حسین اعدام و نابود شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: هنوز هم در جنگ فرهنگی قرار داریم و نباید به دشمنان فرصت داد تا ما را از پای درآورند.

سردار نوری با تاکید بر اینکه امام راحل (ره) و مردم در دوران دفاع مقدس کم نگذاشته و تلاش فراوان کردند، خاطرنشان کرد: هنوز دفاع مقدس به پایان نرسیده و در حوزه‌های مختلف ادامه دارد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon