یعلون: هرگز از کرانه باختری خارج نخواهیم شد

یعلون: هرگز از کرانه باختری خارج نخواهیم شد

خبرگزاری تسنیم: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر عدم خروج ارتش این رژیم از کرانه باختری خواستار آزادی عمل ارتش در این منطقه شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه القدس، «موشیه یعلون» طی سخنانی در کنفرانس مرکز تحقیقات امنیت داخلی که در تل آویو با هدف بررسی تجاوز اخیر اسرائیل به غزه برگزار شد، گفت: در مذاکرات مربوط به حل و فصل سیاسی در آینده، جای هیچ بحثی درباره خروج ارتش اسرائیل از کرانه باختری نیست.

وی با تاکید بر عدم خروج ارتش اسرائیل از کرانه باختری، افزود: بایستی به ارتش آزادی عمل در کرانه باختری داده شود، پس از بازداشت 93 عضو حماس که برای سلطه بر تشکیلات خودگردان تلاش می کردند، اکنون چگونه می توانیم از خروج از کرانه باختری سخن به میان آوریم.

یعلون همچنین تصریح کرد: منطقه خاورمیانه شاهد تغییراتی بود که افق های جدیدی بوجود آورد و ما نباید اسیر مفاهیم قدیمی که شکست های پی در پی آن ثابت شده است، باشیم؛ به شلیک موشک های احتمالی از تپه های کرانه باختری به سمت اهداف اسرائیلی چه پاسخی خواهیم داد، ما نمی توانیم اجازه چنین وضعیتی را در کرانه باختری بدهیم و هرگز اجازه نخواهیم داد رژیم جدیدی در کرانه باختری شکل بگیرد.

انتهای پیام/ع

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان