نگارش فیلمنامه "آرامش" آغاز شده است/ ساخت فیلم در سال ۹۴ کلید می‌خورد

نگارش فیلمنامه "آرامش" آغاز شده است/ ساخت فیلم در سال 94 کلید می‌خورد

خبرگزاری تسنیم: کارگردان مشهدی سینما گفت: فیلمنامه‌ای اجتماعی با نام آرامش و با مضمونی اجتماعی درباره ارتباطات انسانی را آغاز کرده‌ام و مانند کارهای قبلی مضمون اجتماعی دارد.

ناصر ضمیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار کرد: به نظرم هر نهادی که وارد حوزه‌های فرهنگی شود و از فعالیت هنرمندان در این زمینه‌ها حمایت کند کاری در خور احترام و ارزشمند انجام داده است.

ضمیری با بیان این که باید به مقولات فرهنگی به دیدی مثبت نگاه کرد گفت: قطعاً اهدافی که در جشنواره مردمی ما با محوریت امنیت اجتماعی برگزار می‌شود حالتی عمومی داشته و به نوعی مطالبه مردم است و این جشنواره به همین دلیل مورد استقبال عمومی از سوی هنرمندان و جامعه قرار گرفته است.

وی افزود: آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌شود باید در صورت تشخیص هیئت داوران به عنوان کارهای ارزشمندی که در این حوزه انجام شده مورد توجه قرار گیرند و مسئولان نیروی انتظامی نیز با حمایت از هنرمندانی که در حوزه‌های آنان به تولید اثر پرداخته‌اند می‌تواند زمینه‌ساز ایجاد رویدادهایی از این دست در آینده باشد.

ضمیری خاطرنشان کرد: اگر این جشنواره در سال‌های آینده نیز با مشارکت برگزار کنندگان آن ادامه یابد می‌تواند به مراتب عمق تأثیرگذاری خود را افزایش دهد.

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و تفکر مستقل در میان هنرمندان اظهار کرد: فیلم‌سازان پیش از هر چیز باید حرف‌های خود را به تصویر بکشند و اگر حمایت از آنان به گونه‌ای باشد که ضمن استقلال فکری خلاقیت آنان هم مورد توجه قرار گیرد به مراتب گرایش بیشتر هنرمندان در این حوزه را شاهد خواهیم بود.

این کارگردان سینما تصریح کرد: این که فیلم‌سازی بتواند با حفظ دیدگاه‌های خود در چارچوب اهداف مورد نظر جشنواره به تولید کاری بپردازد بسیار ارزشمند است و در مجموع کار باید همیشه به گونه‌ای باشد که به سمت تولیدات صرفاً سفارشی نرویم و خلاقیت در کارها همیشه دیده شود.

ضمیری افزود: استقلال نظر هنرمندان باید به گونه‌ای مورد توجه قرار گیرد که احساس نشود کارهایی که از آنها خواسته می‌شود صرفا کارهایی سفارشی است، اضافه بر این باید تأکید که حفظ خلاقیت ماندگاری آثار هنری را افزایش می‌دهد.

وی عنوان کرد: حمایت از هنرمندان از سوی دیگر سبب می‌شود تا در آینده نیز گرایش بیشتر آنان را موضوعاتی که مشکلات اجتماعی را به نوعی به تصویر می‌کشد بیشتر شاهد باشیم.

ضمیری با تأکید بر اهمیت ماندگاری اثر هنری خاطرنشان کرد: ارگان‌ها و نهادهایی که فعالیت‌های خود را در زمینه‌های هنری و در این قالب‌ها انجام می‌دهند میزان اثربخشی کار خود را افزایش می‌دهند و این در مجموع هنرمندان را به این حوزه‌ها جلب می‌کنند.

وی عنوان کرد: فیلمنامه‌ای اجتماعی با نام آرامش و با مضمونی اجتماعی درباره ارتباطات انسانی را آغاز کرده‌ام و مانند کارهای قبلی مضمون اجتماعی دارد و به مضامینی مانند عشق، تنهایی و ایثار می‌رسد و سال آینده مراحل ساخت آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon