سالانه ۴۷۰۰کلاس آموزشی در زمینه پیشگیری از جرائم در کرمان برگزار می‌شود

سالانه 4700کلاس آموزشی در زمینه پیشگیری از جرائم در کرمان برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: سالانه ۴۷۰۰ کلاس آموزشی در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ علیرضا پریور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی از 14 تا 20 مهرماه جاری است.

وی با بیان اینکه در هفته نیروی انتظامی برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته است، افزود: ایجاد مشارکت‌های اجتماعی، آموزش عمومی و کاهش جرائم نیز در برنامه‌های این هفته قرار دارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان از توزیع 100 هزار دفترچه آموزشی در بین شهروندان همزمان با هفته نیروی انتظامی خبرداد و گفت: سالانه بیش از یک میلیون برگ از انواع بروشور در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در بین مردم توزیع می‌شود.

سرهنگ پریور با اشاره به اینکه نصب بنرهای آموزشی در سطح استان در راستای فعالیت‌های فرهنگی در جامعه توسط نیروی انتظامی انجام می‌شود، بیان کرد: در هفته ناجا حدود 300 بنر حاوی نکات آموزشی در محل پلیس‌ راه‌های استان کرمان در ابعاد مختلف نصب می‌شود.

وی تصریح کرد: سالانه به طور متوسط 4هزار و 700 کلاس آموزشی در زمینه پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی در سطح استان برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به مبحث پلیس امنیت اخلاقی، اظهار کرد: هر تخلفی در جامعه انجام شود، وظیفه پلیس است که با مجرم یا مجرمان برخورد کند و هر فردی که در جامعه  مقررات را رعایت نکند و از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی در جامعه تخطی کند، به مفهوم آن است که مرتکب جرم شده است.

سرهنگ پریور از برگزاری نخستین جشنواره رسانه، نظم و امنیت عمومی در کرمان خبرداد و بیان کرد: رسانه‌های استان باید با جدیت در این جشنواره شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره، 15 آذرماه امسال است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon