سیاست جدید دولت مبنی بر فراهم کردن زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار

سیاست جدید دولت مبنی بر فراهم کردن زمینه اشتغال برای زنان سرپرست خانوار

خبرگزاری تسنیم: مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده با اشاره به سیاست جدید دولت مبنی بر فراهم کردن زمینه اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار گفت:‌ خبرهای خوشی در این زمینه در راه است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ فهیمه فرهمندپور ظهر امروز در آیین بازگشایی نمایشگاه حجاب با محوریت پوشش اسلامی در اردبیل اظهار کرد:‌ با توجه به فارغ‌التحصیل شدن بانوان و فراهم نشدن زمینه اشتغال آنها، امکان ایجاد افسردگی در این قشر بسیار زیاد است.

وی با اشاره به سیاست جدید دولت مبنی بر فراهم کردن زمینه اشتغال برای بانوان گفت:‌ خبرهای خوشی در این زمینه در راه است که به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

فرهمندپور از تداوم نمایشگاه لباس با محوریت حجاب اسلامی در کشور خبر داد و افزود: این نمایشگاه هم سبب ایجاد انگیزه در بین تولیدکنندگان می شود و هم به لحاظ اقتصادی برای مصرف کنندگان مناسب است.

مشاور وزیر کشور تصریح کرد: سیاست وزارت کشور حمایت از تولیدکنندگان است که نیاز جامعه پوشش زیبا را فراهم می کند و در این راستا برنامه ویژه‌ای اتخاذ کرده است.

4 فرماندار زن در کشور فعالیت می‌کند

فرهمندپور بیان کرد:‌ در حال حاضر 4 فرماندار زن در سطح کشور فعالیت می‌کند و علاوه بر این تعداد 4 بخشدار زن نیز در کشور حضور دارند و تعداد زیادی نیز به عنوان مدیرکل در حوزه استانداری ها مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد:‌ با توجه به استعداد بالای بانوان در عرصه‌های سیاسی آمار فعالیت بانوان در عرصه های بالای سیاسی کم است و در این زمینه باید برنامه‌های لازم ایجاد شود.

مشاور وزیر کشور نقش بانوان را در همه عرصه‌ها بسیار مهم برشمرد و گفت: امروز بانوان ما در عرصه های مختلف همیشه پیشتازند.

انتهای پیام/ج

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon