تعداد سالن‌های اختصاصی بدمینتون در قم افزایش یابد


تعداد سالن‌های اختصاصی بدمینتون در قم افزایش یابد

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت بدمینتون قم با بیان اینکه خانه بدمینتون قم با انبوهی از مشکلات تاسیساتی و سخت افزاری روبروست گفت: برای رشد هر چه بیشتر بدمینتون در قم، تعداد سالن‌های اختصاصی بدمینتون باید افزایش یابد.

علی پنجه باشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم،درباره وضعیت سخت افزاری بدمینتون قم اظهار کرد: در حال حاضر سالن فره‌مند در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، خانه بدمینتون قم است که این سالن به تنهایی تمام بار بدمینتون قم که از استان‌های فعال کشور است بر دوش می‌کشد.

وی گفت: برخی از سالن‌های چند منظوره وابسته به اداره کل آموزش و پرورش قم در برنامه‌های آموزشی یا تفریحی بدمینتون قم فعالیت می‌کنند و کمک حال ما هستند اما تمرینات قهرمانی و تخصصی جز در خانه بدمینتون میسر نیست در حالی که این سالن با انبوهی از مشکلات تاسیساتی و سخت افزاری روبروست و برای رشد هر چه بیشتر بدمینتون در قم، تعداد سالن‌های اختصاصی بدمینتون باید افزایش یابد.

رئیس هیئت بدمینتون قم افزود: خانه بدمینتون برای انجام تمام فعالیت‌های قهرمانی بدمینتون قم بسیار کوچک است و در حال حاضر از صبح تا عصر در اختیار بانوان بدمینتون باز قرار دارد و پس از آن در اختیار مردان بدمینتون باز قرار می‌گیرد در صورتی که اگر فضای مناسب تری در اختیار داشته باشیم می‌توانیم ورزشکاران اعزامی به مسابقات ملی را با فراغ بال بیشتری تمرین دهیم.

پنجه باشی عنوان کرد: بدمینتون ورزشی خاص است که در سالن تمرینی آن نباید جریان غیر استاندارد هوا وجود داشته باشد زیرا سبب انحراف توپ مربوط به آن می‌شود و نیز نور خورشید نباید در آن راه داشته باشد زیرا سبب خطای چشم ورزشکار می‌شود و نور مصنوعی آن نیز باید در چارچوب خاصی در سالن مخصوص آن نصب شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: تیم بدمینتون قم امسال در لیگ دسته اول بدمینتون کشور شرکت می‌کند در حالی که این تیم با مشکل مالی روبروست و برای کسب نتایج آبرومند و درشان ورزش قم، باید حمایت شود.

رئیس هیئت بدمینتون قم خاطرنشان کرد: بدمینتون بازان جوان قم اواخر مهر در مسابقات دور برگشت رنکینگ جوانان پسر کشور در قزوین به میدان می‌روند در حالی که نماینده قم در دور رفت و در بخش دو نفره مقام دوم کشور را به دست آورده است.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon