پایان شرارت‌های «میثم تخم‌مرغ» و «اشکان شله» در نظام‌آباد

پایان شرارت‌های «میثم تخم‌مرغ» و «اشکان شله» در نظام‌آباد

خبرگزاری تسنیم: سرکلانتر یازدهم پلیس تهران بزرگ از دستگیری دو شرور معروف منطقه نظام آباد به نام‌های«میثم تخم‌مرغ» و «اشکان شله» خبر داد.

سرهنگ ابوالقاسم باقری‌شاد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم با اشاره به دستگیری دو شرور منطقه نظام آباد به نام‌های «میثم تخم‌مرغ» و «اشکان شله» اظهار داشت: ماموران گشت انتظامی کلانتری 106 نامجو در حال گشت زنی در خیابان شهید مدنی بودند که تعدادی از اهالی محل با مراجعه به ماموران، خواستار برخورد آن‌ها با سارقان و اوباشی شدند که یکی از خانه‌های آن محل را به پاتوقی برای خود تبدیل کرده‌اند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت ادامه داد: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد پاتوق مذکور، یک خانه متروکه و قدیمی است که مالک آن قصد تخریب و نوسازی آن را دارد ولی در حال حاضر با متروکه ماندن آن، به محلی برای تجمع اراذل و اوباش، سارقان و معتادان تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه اهالی محل از مزاحمت این افراد برای ساکنان منطقه به شدت گلایه‌مند بودند، گفت: زمانی که ماموران برای بررسی بیشتر موضوع به محل مذکور مراجعه کردند  افرادی که در این خانه متروکه مخفی شده بودند، ماموران را مشاهده و با دیدن آن‌ها اقدام به فرار از پشت بام منزل متروکه کردند و قصد داشتند در خانه همسایگان مجاور پنهان شوند که خوشبختانه 4 نفر از آن‌ها با همکاری اهالی محل، دستگیر شدند.

باقری‌شاد افزود: پس از دستگیری این افراد مشخص شد که 2 تن از دستگیرشدگان، از اراذل و اوباش معروف منطقه نظام آباد بودند که به نام‌های «میثم تخم‌مرغ» و «اشکان شله» شناخته می‌شدند.

سرکلانتر یازدهم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به کشف یک قبضه سلاح از پاتوق این افراد، خاطرنشان کرد که تحقیق از دستگیر شدگان ادامه دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon