تجهیز خانه تنیس روی میز قم نیازمند تزریق بودجه است


تجهیز خانه تنیس روی میز قم نیازمند تزریق بودجه است

خبرگزاری تسنیم: دبیر هیئت تنیس روی میز قم گفت: تجهیز خانه تنیس روی میز قم نیازمند تزریق بودجه است و در حالی که ۵۰۰ میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده، به دلیل عدم وجود کفپوش ۲۰ میلیون تومانی بلا استفاده مانده است.

محمد عموییان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم،درباره وضعیت خانه تنیس روی میز قم اظهار کرد: با وجود اینکه خانه تنیس روی میز قم مدت‌ها قبل افتتاح شده اما فعال نیست و به دلیل مشکلات تجهیزانی امکان استفاده از آن وجود ندارد.

وی گفت: خانه تنیس روی میز قم در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر واقع شده که به گفته عباس جهان بینی مدیر کل سابق ورزش و جوانان قم برای ساخت آن حدود 500 میلیون تومان هزینه شد اما به دلیل مشکل در تجهیز این سالن، بلا استفاده مانده و تنیس روی میز قم از وجود آن بهره‌مند نیست.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: رئیس فدراسیون تنیس روی میز به ما قول داده است که در صورت تامین کفپوش این سالن، میز و پارتیشن برای تجهیز و راه اندازی آن در اختیار هیئت تنیس روی میز استان قم قرار می‌گیرد در حالی که کفپوش این سالن هزینه‌ای حدود 20 میلیون تومان دارد و از مدیر کل جدید ورزش و جوانان می‌خواهیم که نگاهی به حل این مشکل داشته باشد زیرا وجود یک سالن برای تنیس روی میز یک کلانشهر، کافی نیست.

دبیر هیئت تنیس روی میز استان قم افزود: قم از کمبود سالن تخصصی تنیس روی میز در رنج و مشقت است و در صورتی که خانه تنیس روی میز قم راه اندازی شود، می‌توانیم میزبانی اردوهای تیم‌های ملی و مسابقات قهرمانی کشور را در قم بر عهده بگیریم و این یک اقدام اساسی در مسیر رشد تنیس روی میز قم است.

عموییان بیان کرد: در شرایط فعلی، با 6 میز تنیس با استان‌هایی مثل خوزستان رقابت می‌کنیم که این استان‌ها دارای شهرهای زیاد و امکاناتی به مراتب بالا‌تر از ما هستند و اگر از نظر سخت افزاری تقویت شویم، آینده خوبی در انتظار این رشته در قم است.

وی تصریح کرد: هم اکنون غیر از پایگاه قهرمانی شهید محمدی، باشگاه خصوصی خورشید در تنیس روی میز فعالیت دارد و سالن امجدی را با 6 میز فعال کرده‌ایم ضمن اینکه در تعاملی که با شهرداری قم داشته‌ایم، مقرر شد تعداد می‌زهای سیمانی تنیس روی میز در بوستان هاشمی قم را افزایش دهیم و حتی در طرحی ابتکاری، مسابقاتی روی همین می‌ز‌ها در بین علاقمندان برگزار کنیم.

عموییان در مورد فعالیت تنیس روی میز قم در سطح بزرگسالان کشور خاطرنشان کرد: مسابقات تنیس روی میز کشور در سطوح لیگ بر‌تر، لیگ دسته اول و دسته دوم برگزار می‌شود که تیم مقاومت قم سال گذشته مقام چهارم لیگ دسته اول را به دست آورد و باید به این نکته هم توجه کرد که با وجود مشکلات مالی موجود، حضور یک تیم از قم در سطح لیگ دسته اول کشور به خودی خود و فارغ از کسب نتیجه، ارزشمند است زیرا اسپانسری برای حمایت از تنیس روی میز وجود ندارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon