جشنواره هنری ایران آینده برگزار می‌شود

جشنواره هنری ایران آینده برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس حوزه هنری استان البرز با اشاره به این که جلسات متعدد و بسترهای لازم برای برگزاری جشنواره هنری ایران آینده آماده شده است، گفت: این جشنواره سال آینده برگزار می شود.

عبدالحمید قره‌داغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به میزبانی البرز در نشست سراسری روسای حوزه هنری کشور اظهار کرد: در این نشست سه روزه مسائل و مشکلات استان ها در روند انجام فعالیت و بازخوانی اهداف و رسالت‌های حوزه هنری در چشم‌انداز پیش رو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: تشکیل کمیته‌های مرتبط و اعلام فراخوان جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری که سال آینده برگزار می‌شود از دیگر مواردی است که در این نشست بررسی می‌شود.

قره‌داغی با اشاره به این که جلسات متعدد و بسترهای لازم برای برگزاری جشنواره هنری ایران آینده آماده شده است، تصریح کرد: این جشنواره سال آینده برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری البرز گفت: یکی از اهداف مهمی که استان‌های مختلف میزبان برگزاری چنین نشست‌هایی می‌شوند آشنایی سایر مدیران با پتانسیل‌ها و توانمندی‌های هنری هر استانی است.

وی با اشاره به بازدید از اماکن مختلف سطح استان توسط مدیران حوزه‌های هنری کشور بیان کرد: استان هنرمندپرور البرز دارای ارزش‌های فرهنگی بالایی است و سعی شده در این نشست سه روزه، روسای حوزه هنری کشور را با بخشی از این ظرفیت ها آشنا سازیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon