باند دوم محور سیرجان به مجتمع گل گهر تکمیل می‌شود

باند دوم محور سیرجان به مجتمع گل گهر تکمیل می‌شود

خبرگزاری تسنیم:مدیر‌کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب کشور با اشاره به اینکه مشکل کمبود قیر برای طرح‌های راه‌سازی شهرستان سیرجان حل می‌شود،گفت:باند دوم محور سیرجان به گل گهر و ۱۰ کیلومترباقیمانده محور سیرجان به کرمان درمدت ۷۵ روز آینده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیرجان، مهدی نظریان بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی رفع مشکلات محورهای مواصلاتی سیرجان، اظهار کرد: در پی حوادث اخیر در محور سیرجان به مجتمع گل گهر، این وزارتخانه نسبت به اتمام باند دوم این محور اقدام می‌کند.

مدیر‌کل ساخت و توسعه راه‌های منطقه جنوب کشور، افزود: در مدت 75 روز آینده 10 کیلومتر باقیمانده محور سیرجان به کرمان و محور سیرجان به گل گهر به جزء 3 کیلومتری که دارای مشکلات معارض است، به اتمام رسیده و دو بانده می‌شوند.

نظریان، افزود: مشکل کمبود و یا نبود قیر برای ادامه این دو طرح توسط وزارت راه و شهرسازی حل می‌شود و با انتخاب پیمانکار جدید در محور سیرجان به کرمان تا قبل از شروع فصل سرما این قطعه مهم به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار سیرجان نیز با اشاره به مشکلات محور سیرجان به گل گهر و 10 کیلومتر باقی مانده از دو بانده شدن محور سیرجان به کرمان، اظهار کرد: متاسفانه این مسئله سبب بروز حوادث متعددی شده است.

منصور مکی‌آبادی، خاطرنشان کرد: مشکل معارض در محورهای سیرجان توسط فرمانداری این شهرستان حل می‌شود و از این لحاظ هیچ مشکلی برای طرح‌های راه سازی منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon