گسترش فولاد تیم باکیفیتی است/ جام حذفی را جدی می‌گیریم

گسترش فولاد تیم باکیفیتی است/ جام حذفی را جدی می‌گیریم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی پدیده خراسان گفت: گسترش فولاد تیم باکیفیتی است که پارسال هم نتایج خوبی گرفته بودند. آنها بازیکنان با سرعتی دارند.

علیرضا مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، پیش از دیدار با گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه توانمان را برای انجام یک بازی خوب و پیروزی در تبریز به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: از بازیکنان‌مان راضی هستیم و به جز بازی با سایپا که ما واقعا بد بودیم در بازی‌های دیگر لیاقت برد را داشتیم و کیفیت بالایی از فوتبال را به فوتبال ایران نشان دادیم و باید دوباره به آن مرحله برگردیم.

مرزبان گفت: ما باید روی کارهای دفاعی‌مان دقت کنیم. دلیلی ندارد اگر گل نمی‌زنیم، گل بخوریم.

وی تاکید کرد: باید بچه‌ها را از نظر روحی روانی بهتر کنیم و آن‌ها را به شرایط سابق خودشان برگردانیم و اعتماد به نفس آن‌ها را بالا بیاوریم.

سرمربی پدیده خراسان افزود:گسترش فولاد تیم باکیفیتی است که پارسال هم نتایج خوبی گرفته بودند. آنها بازیکنان با سرعتی دارند. گسترشی‌ها در 2 بازی گذشته 4 امتیاز گرفتند و طبیعتا انگیزه بالایی دارند. فکر می‌کنم بازی سختی در پیش داریم اما مطمئن باشید دست از تلاش برندارم.

مرزبان افزود: چیزی که مشخص است ما بعد از شکستی که مقابل سپاهان داشتیم و بررسی عوامل آن شکست، متاسفانه با یک بازی خیلی بد مقابل سایپا رو به رو شدیم و مسائل عجیب و غریب هم به این شکست دامن زد. اما برای بازی با پیکان خیلی خوب خودمان را آماده کردیم و توانستیم یک بازی قابل قبول انجام بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روی زدن ضربات آخر در طول هفته جاری تمرینات ویژه‌ای را داشتید، تاکید کرد: این هفته روی این مسئله تمرکز کردیم و تمرینات ویژه‌ای را برای ضربات آخر داشتیم که امیدوارم نتیجه‌اش را ببینیم.

سرمربی پدیده خراسان در پایان با اشاره به جام حذفی که پیش روی سفیدپوشان پدیده است، اظهار کرد: ما جام حذفی را خیلی جدی می‌گیریم و سعی می‌کنیم با تمام قدرت وارد این مسابقات شویم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon