درمانگاه تخصصی در بیله‌سوار احداث شود

درمانگاه تخصصی در بیله‌سوار احداث شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: با وجود تردد هزاران مسافر آذری برای معالجه و درمان و نیز راحتی اهالی منطقه باید درمانگاه تخصصی در شهرستان بیله سوار احداث شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آرام حلیم عصر امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان در پارس آباد اظهار کرد: توانمندسازی شعبه تامین اجتماعی شهرستان بیله سوار برای انجام کامل ماموریت های محوله و تحقق منظور سازمان در راستای بهبود معیشت و تامین رفاه هرچه بیشتر افراد تحت پوشش بیمه ای باید مد نظر قرار گیرد.

وی گفت: تمام تصمیمات ما در حوزه دارو و  درمان  نباید بر این اندیشه استوار باشد که از باب خیرخواهی ، ترحم و دلسوزی برای افراد تحت پوشش باشد بلکه باید از لحاظ استحقاقی که مردم ناشی از فعالیت ها، سرمایه گذاری ها و پس اندازهای خود دارند، مورد حمایت قرار گیرند و نیز از بابت سهم مردم از درآمدهای عمومی کشور، خدمات دهی مناسب انجام شود.

حلیم خدمات بیمه ای چه از لحاظ دارو  و چه از لحاظ درمان در شهرستان را غیر قابل قبول دانست و  بیان کرد: تامین اجتماعی شهرستان بیله سوار با وجود تردد هزاران مسافر آذری که همه برای معالجه و درمان مراجعت می کنند از دریافت درآمد در حوزه دارو و درمان بسیار ضعیف است و برای شهرستان جیزی حاصل نمی شود.

فرماندار شهرستان بیله سوار افزود: باید سازمان در این زمینه با ایجاد امکانات و خدمات بیمه ای  حداقل در ایجاد درمانگاه تخصصی در شهرستان اقدام جدی به عمل آورد چرا که این شهرستان خود با داشتن افراد تحت پوشش بسیار بالا،  استحقاق داشتن درمانگاه تخصصی را دارد.

وی با اشاره به مشکلات بیمه ای کارگران شهرداری و بدهی های شهرداری به تامین اجتماعی با وجود نبود درآمد پایدار شهرداری از مدیرکل تامین اجتماعی استان خواست تا نسبت به تخفیفات بیمه ای و حذف دیرکرد از بدهی های شهرداری به تامین اجتماعی مساعدت کند.

فرماندار شهرستان بیله سوار از ارتقای بیمه تامین اجتماعی شهرستان از شعبه به اداره در آینده بسیار نزدیک خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم با این کار شاهد خدمات بیشتر بیمه ای در شهرستان و رضایتمندی بیشتر مردم باشیم.

در این دیدار موضوع   نحوه مساعدت و پرداخت بدهی شهرداری و ارائه خدمات بیمه ای بیشتر به خانواده های تحت پوشش و تامین نیازها و مشکلات دارو و  درمان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon