پذیرفته‌ شدگان استخدامی استانداری اردبیل سال آینده به کارگیری می‌شوند

پذیرفته‌ شدگان استخدامی استانداری اردبیل سال آینده به کارگیری می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی استانداری اردبیل اوایل سال آینده جذب ادارات شده و مشغول به فعالیت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز  در جلسه ارزیابی عملکرد اداره‌های شهرستان نیر اظهار کرد: تمامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی استانداری اردبیل اوایل سال آینده جذب ادارات شده و مشغول به فعالیت می شوند.

وی افزود: البته در صورت تامین مالی از محل صرفه جویی و دیگر منابع دستگاه های اجرایی این استخدامی تا اواخر امسال جذب شده و به کارگیری می شوند تا بتوانند در رده شغلی تعریف شده مشغول به کار شوند.

عباسی تصریح کرد: در صورت نبود بودجه باید در بودجه سال 94 اعتبار مورد نیاز را پیش بینی کنند تا تمام افرادی که در آزمون استخدامی برگزار شده توسط استانداری پذیرفته شده اند اوایل سال 94 جذب اداره ها شده و مشغول کار شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: کارشناسان استانداری به 10 اداره شهرستان ها در مدت زمان هر 3 هفته یک بار مراجعه کرده و حضور مدیران و پرسنل، چیدمان اداری، وضعیت ساختمان، وضعیت استخدامی ها، ابزار کار موجود و نحوه خدمات رسانی به ارباب رجوع را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه عمده مشکلات به نحوه حضور مدیران و پرسنل مربوط می شود، افزود: این مشکل به ویژه در مورد افرادی که غیربومی بوده و در منطقه سکونتی خود مشغول به فعالت نیستند بیشتر به چشم می خورد که برای رفع این مشکل و رضایتمندی افراد نیز باید تمهیدات لازم به کار گرفته شود.

عباسی بیان کرد: برای رفع این مشکل تلاش می کنیم تا در جذب نیروهای ادارات و دستگاه های اجرایی نیروهای بومی و منطقه ای در مناطق مختلف استان به کارگیری شود تا این مشکل در ادارات استان برطرف شود.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon