تعاونی‌های سراسر کشور شناسایی و فعال می‌شوند

تعاونی‌های سراسر کشور شناسایی و فعال می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: فعال کردن و شناسایی تعاونی‌های سراسر کشور در دستور کار وزارت کار قرار دارد.

 علی ربیعی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس، درباره جلسه غیرعلنی خود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی وزارت کار شفاف‌سازی در حوزه معوقات بانکی و بدهکاری‌های حوزه‌های مختلف این وزارتخانه است و ما سعی کردیم این رویکرد را با مجلس شورای اسلامی حفظ کنیم.

وی افزود: بدهکاری‌های انباشته شده در حوزه سازمان بهزیستی در سال‌های اخیر سبب شده که این موضوع به معضل جدی وزارت کار تبدیل شود.

وزیر کار خاطرنشان کرد: قوانین و مقررات نشاط آور برای فعال سازی حوزه‌های مختلف وزارت کار از رویکردهای اصلی این وزارتخانه است.

ربیعی با انتقاد از بدهکاری‌های انباشته شده در طول سال‌های گذشته، تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ای که در وزارت کار درنظر گرفتیم وزارت کار این بدهکاری‌ها را پرداخت کند.

وی با اشاره به اینکه فعال کردن و شناسایی تعاونی‌های سراسر کشور در دستور کار وزارت کار قرار دارد، تصریح کرد: سهم تعاونی‌ها در اقتصاد در دولت تدبیر و امید افزایش پیدا می‌کند زیرا فعال‌سازی تعاونی‌ها زمینه رشد و توسعه اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری را در کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/ ب

 

اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon