تأمین ۲۵۰۰ دستگاه فریزر برای چادر زائران در عرفات/ چادرهای ویژه برای جانبازان

تأمین 2500 دستگاه فریزر برای چادر زائران در عرفات/ چادرهای ویژه برای جانبازان

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان حج و زیارت از تأمین ۲۵۰۰ دستگاه فریزر برای چادرهای عرفات زائران حج خبر داد.

سعید اوحدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌ اظهار کرد: امسال در عرفات، مثل سال گذشته که اولین سالی بود که برق داشتیم، امسال هم برق و روشنایی داریم و همچنین 2500 دستگاه فریزر در اختیار زائران قرار می‌دهیم که یخ و آب خنک آنها را تأمین کنیم.

وی اضافه کرد: چون هرسال که در حج جلوتر می‌رویم گرما بیشتر می‌شود و به وسط تابستان نزدیک می‌شویم، گرما بیشتر می‌شود باید برای این گرما برنامه‌ریزی کنیم لذا 2500 دستگاه فریزر در ایام عرفات در چادرهای‌مان قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: برای عزیزان جانباز امسال از چادرهای ویژه‌ای که گردش هوا در چادرها راحت‌تر است، برای اولین بار استفاده می‌کنیم، همچنین سال گذشته مشکل جدی سرویس بهداشتی برای جانبازان وجود داشت که ویلچیر آنها به‌سختی در سرویس بهداشتی می‌چرخید امسال سرویس بهداشتی ویژه برای جانبازان در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات عرفات امسال بسیار خوب است خاطرنشان کرد: مشکلی در سال گذشته همه کشورها با کولرهای منا داشتند و حدود بیش از 75هزار دستگاه کولر با مشکل مواجه شد، امسال همه موتورهای این کولرها را بازبینی کردیم که مشکل فنی نداشته باشند.

اوحدی گفت: طرح کولرهای جدیدی را که امسال برای اولین بار برای چادرهای ترکیه قرار بود پیاده شود، با پافشاری برای زائران ایرانی گرفتیم که البته فقط یک مکتب از 8 مکتب ما از این کولرهای جدید استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/*

اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon