تخصیص اعتبارات عمرانی استان‌ها ۱۲.۵ برابر شد/ نگران اعمال سلیقه در استانداری‌ها هستیم

تخصیص اعتبارات عمرانی استان‌ها 12.5 برابر شد/ نگران اعمال سلیقه در استانداری‌ها هستیم

خبرگزاری تسنیم: رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمران ایران از افزایش ۱۲.۵ برابری تخصیص اعتبارات عمرانی استانی در کشور خبر داد و گفت: نگران اعمال سلیقه استانداری‌ها در این رابطه و هزینه این اعتبارات در پروژه‌های دیگر هستیم.

حسن سعادتمند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد:‌ بر اساس گفته نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهوری تا نیمه شهریور امسال 70 درصد از اعتبارات عمرانی به پروژه‌ها تخصیص یافته است.

وی با بیان این‌که از این میزان حدود 46 درصد پرداخت شده است، تصریح کرد: از سوی دیگر تخصیص و پرداخت اعتبارات عمرانی استانی نیز در مقایسه با سال گذشته 12.5 برابر شده است.

وی با اشاره به این‌که هنوز برخی دستگاه‌ها و ارگان‌های دولتی برای دریافت اعتبارات عمرانی استانی اقدامی انجام نداده‌اند، بیان کرد:‌ عدم پیگیری دستگاه‌های دولتی برای دریافت اعتبارات عمرانی باعث می‌شود تا پیمانکاران طلبکار با تاخیر به مطالبات خود برسند و این وضعیت روی اجرای پروژه‌ها تاثیر منفی می‌گذارد.

رئیس کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران با تاکید بر این‌که نگرانیم اعتبارات استانی دستخوش یک سری اعمال سلیقه‌ها شود، گفت: نگران این مسئله هستیم که اعتبارت عمرانی صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام نشود و در پروژه‌های جدید هزینه شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه