بیرانوند: با تیمی بازی داریم که مربی‌اش کفش‌های‌مان را هم می‌شناسد

بیرانوند: با تیمی بازی داریم که مربی‌اش کفش‌های‌مان را هم می‌شناسد

خبرگزاری تسنیم: دروازه‌بان تیم نفت تهران گفت: با تیمی بازی داریم که مربی‌اش حتی می‌داند ما چه کفش‌هایی می‌پوشیم.

علیرضا بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دیدار نفت تهران و ذوب‌آهن که فردا (پنجشنبه) از هفته یازدهم لیگ برتر برگزار می‌شود اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایط‌مان برای بازی با ذوب‌آهن مطلوب است.

وی با اشاره به حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت ذوب‌آهن و اینکه این مربی سال قبل سرمربی تیم نفت بوده، افزود: کار سختی با ذوب‌آهن خواهیم داشت، چون با تیمی بازی داریم که مربی‌اش حتی می‌داند ما چه کفش‌هایی می‌پوشیم. آقا یحیی (گل‌محمدی) ارتباط نزدیکی با بازیکنان نفت دارد و با همه ما آشناست که این کار ما را بسیار سخت می‌کند.

دروازه‌بان تیم نفت تهران با بیان اینکه بازی با ذوب‌آهن یکی از سخت‌ترین دیدارهای این تیم در 11 هفته لیگ است، گفت: امیدوارم 3 امتیاز از بازی با ذوب‌آهن بگیریم تا با روحیه و امیدواری بیشتری به تعطیلات برویم و جایگاه خوبی در جدول داشته باشیم.

بیرانوند ادامه داد: در حال حاضر اوضاع بسیار خوبی داریم و اگر به همین شکل به کارمان ادامه بدهیم می‌توانیم در جایگاه خوبی قرار بگیریم. اگر در هفته‌های ابتدایی اشتباه نمی‌کردیم و برخی بازی‌ها از دست‌مان نمی‌رفت می‌توانستیم شرایط بهتری داشته باشیم و رتبه‌مان در جدول بالاتر باشد. امیدوارم سهمیه آسیایی را که سال گذشته گرفتیم دوباره حفظ کنیم. آقای منصوریان نشان داده می‌تواند نتایج خوبی بگیرد و تاکنون با بازیکنان جوان تیم خوبی ساخته است.

وی درباره دعوت شدن سه بازیکن تیم نفت به تیم ملی و حضور خودش در این لیست،‌ عنوان کرد: هر مربی‌ آرزو دارد بازیکنان بیشتری از تیمش به تیم ملی دعوت شوند. آقای منصوریان هم قبل از این گفته بود اگر 3 بازیکنش به تیم ملی دعوت شوند، کاری می‌کند که تعداد آنها به 5 نفر برسد. از این موضوع خوشحالم و امیدوارم در لیست جدید باشم و بتوانیم نظر کادرفنی را جلب کنم.

دروازه‌بان نفت تهران در پاسخ به این سؤال که با اضافه شدن رحمتی شانسی برای حضور در لیست نهایی را دارد یا نه، گفت:  حضور دروازه‌بانی چون مهدی رحمتی روحیه من را بالاتر می‌برد تا رقابت بیشتری داشته باشم و سعی و تلاشم را بیشتر کنم. امیدوارم جزو 3، 4 دروازه‌بان اصلی تیم ملی در جام ملت‌ها باشم و این هدف نیز دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon