دی‌بوئر: یک پنالتی نادرست، آژاکس را از پیروزی محروم کرد

دی‌بوئر: یک پنالتی نادرست، آژاکس را از پیروزی محروم کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال آژاکس مدعی است که داور بازی تیمش و آپوئل نیکوزیا مردان او را از کسب پیروزی در خانه نماینده قبرس محروم کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانک دی‌بوئر پس از تساوی یک بر یک تیمش در خانه آپوئل نیکوزیای قبرس پنالتی که داور به سود میزبان اعلام کرد را بی‌مورد دانست.

آژاکس می‌توانست با گل زودهنگام اوگاس اندرسون در دقیقه 28 می‌توانست به صدر جدول گروه G، گروهی که در آن تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارند صعود کند اما پنالتی که داور به سود میزبان اعلام کرد نماینده هلند را از کسب پیروزی محروم کرد.

به نظر دی‌بوئر پنالتی که داور به خاطر برخورد توپ با دست ریکاردو فن‌رین اعلام کرد درست نبوده است. او در پایان بازی به شبکه NOS هلند گفت: هیچ اتفاقی صورت نگرفت اما پنالتی اعلام شد. ما کاملاً بر بازی سوار بودیم اما پنالتی به ضرر ما اعلام شد که اصلاً پنالتی نبود. علاوه بر آن فرصت‌هایی خوبی داشتیم که می‌توانستیم کار حریف را یک‌سره کنیم. متأسفانه در این امر موفق نبودیم.

آژاکس پس از دریافت گل تساوی فشار را روی آپوئل افزایش داد اما هیچ یک از موقعیت‌هایش به گل تبدیل نشد. با این حال دی‌بوئر ادعا کرد که از عملکرد مردانش ابراز رضایت کرد و شانس آنها را برای غلبه بر بارسلونا در دور سوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا زیاد دانست.

وی خاطرنشان کرد: من از شیوه بازی تیمم راضی‌ام. اگر به همین شیوه بازی ادامه دهیم می‌توانیم دیدارهای بعدی خود را ببریم. شکست دادن بارسلونا هم ممکن است. برابر آپوئل ما تیم برتر میدان بودیم. ترجیح می‌دهم که در فصل زمستان هم در رقابت‌های اروپایی باشیم. ترجیح می‌دهم در لیگ قهرمانان باشیم، اگر نشد در لیگ اروپا.

آژاکس در بازی قبلی خود نیز در خانه برابر پاری‌سن‌ژرمن به تساوی یک بر یک رضایت داده بود اکنون با 2 امتیاز در رده سوم جدول گروه F قرار دارد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon