بازسازی و تعمیر ۱ میلیون و ۷۳۴ هزار مسکن روستایی از سال ۸۴

بازسازی و تعمیر 1 میلیون و 734 هزار مسکن روستایی از سال 84

خبرگزاری تسنیم: رئیس بنیاد مسکن انقلاب گفت: از سال ۸۴ تا کنون در مجموع یک میلیون و ۷۳۴ مسکن روستایی بازسازی و نوسازی شده است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رئیس بنیاد مسکن انقلاب با تاکید بر این که تسهیلات مسکن روستایی از منابع داخلی بانک ها پرداخت شده و از محل اعتبارات نبوده است، گفت: بازسازی واحدهای مسکن روستایی به دلیل سوانح طبیعی یکی دیگر از برنامه های بنیاد مسکن است. در طول سال های اخیر 304 هزار واحد مسکن روستایی بازسازی شده است.

تابش با بیان این که از سال 84 تا کنون در مجموع یک میلیون و 734 مسکن روستایی بازسازی و نوسازی شده است، تصریح کرد: در دولت یازدهم 27 هزار و 363 واحد مسکن روستایی احداث و تعمیرات شده است.

وی همچنین با اشاره به این که در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت 345 هزار مسکن مهر در حال ساخت است، بیان کرد: تاکنون 265 هزار واحد اتمام و به مردم تحویل شده است و تا پایان امسال نیز 40 هزار واحد دیگر نیز به متقاضیان آن واگذار می شود.

تابش با اشاره به این که واحدهای باقیمانده نیز تا نیمه نخست سال آینده تحویل می شود، بیان کرد: البته در صورتیکه زیرساخت ها آماده باشد و وام تکمیلی نیز پرداخت شود می توانیم تا نیمه نخست سال آینده واحدهای باقیمانده مسکن مهر را تحویل دهیم.

وی با بیان این که 28 هزار واحد نیز توسط خیرین مسکن ساز در دست ساخت است، تصریح کرد: از این تعداد 10 هزار واحد تکمیل و تحویل شده است و تا پایان سال نیز 6 تا 7 هزار واحد دیگر تحویل می شود.

رئیس بنیاد مسکن با بیان این که بقیه واحدهای مسکن خیرین مسکن ساز سال آینده تحویل می شود، خاطرنشان کرد: علاوه بر این تا پایان سال آینده 5 هزار واحد دیگر ساخته شده توسط بنیاد مسکن تکمیل و در مناطق عمدتا دور افتاده تحویل مردم می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه