نظارت بر توزیع گوشت در شهرستان گرمی تشدید می‌شود

نظارت بر توزیع گوشت در شهرستان گرمی تشدید می‌شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان گرمی گفت: در تلاش هستیم تا در آستانه عید قربان برای اطمینان خاطر مردم از سلامتی گوشت خریداری شده نظارت‌ها و بازرسی‌های بر مراکز توزیع گوشت در شهرستان تشدید شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محمد علائی صبح امروز در دیدار رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی گرمی اظهار کرد: برخی ادارات دچار روزمرگی شده‌اند که باید دقت شود که فرصت ها در این برهه از تاریخ حساس نباید از دست برود و ادارات باید به خروج از روزمرگی روی آورند تا بتوان شاهد توسعه و گسترش همه‌جانبه شهرستان بود.

وی تصریح کرد: باید با انجام خدمت شاخص و ماندگار نام نیکی از خود به یادگار بگذاریم و در کنار اخلاق‌مداری و تکریم مردم از فرصت خدمتگذاری در راستای ارتباط با مردم  و جلب رضایت پرودگار بکوشیم.

فرماندار شهرستان گرمی با اشاره به وظایف اخیر دست اندرکاران امر سلامت مردم بر استفاده از تکنولوژی و علم روز و رعایت نکات فنی در تشخیص درست بیماری‌های انسانی و دامی تاکید کرد و افزود: باید سلامت مردم اولویت اصلی برنامه ریزی‌های مسئولان و دست‌اندرکاران به ویژه مسئولان دامپزشکی باشد.

علائی با اشاره به مرزی بودن شهرستان گرمی، هوشیاری و برنامه ریزی بیشتر شبکه دامپزشکی در کنترل بیماری‌های دامی و جلوگیری از ورود و شیوع آن به داخل مرزهای کشورمان را خواستار شد.

وی بیان کرد: مردم با اعتماد به اینکه گوشت قصابی‌ها توسط دامپزشکی نظارت و کنترل می‌شوند گوشت مورد نیاز خود را  از قصابی‌ها تهیه می‌کنند که در این زمینه باید تمامی موارد بهداشتی در تهیه و توزیع گوشت بین اهالی شهرستان مد نظر باشد.

فرماندار شهرستان گرمی گفت: در تلاش هستیم تا در آستانه عید قربان برای اطمینان خاطر مردم از سلامتی گوشت خریداری شده نظارت ها و بازرسی های بر مراکز توزیع گوشت در شهرستان تشدید شود و برخورد با متخلفان انجام شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon