«فیض‌بوک» در آمازون

«فیض‌بوک» در آمازون

خبرگزاری تسنیم: مسئول سوره مهر الکترونیک از قرار دادن «فیض‌بوک» بر صفحه آمازون خبر داد و گفت: این اثر به زودی برای دسترسی علاقه‌مندان بر این سایت قرار می‌گیرد.

امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از قرار دادن کتاب «فیض‌بوک» بر سایت آمازون خبر داد و گفت: کتاب «فیض‌بوک»، شامل سروده‌های طنز ناصر فیض، قرار است در آینده نزدیک بر روی سایت آمازون قرار گیرد تا علاقه‌مندان دسترسی راحت‌تر به این نوع آثار داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سوره مهر الکترونیک قرار دادن آثار پرفروش این انتشارات بر روی شبکه سراسری آمازون است، ادامه داد: سال گذشته تعدادی از آثار این انتشارات شامل «سفر به گرای 270 درجه»، «شطرنج با ماشین قیامت»، «هفت روز آخر»، رمان «فال خون»، «زیتون سرخ» و «گرگ‌سالی» و اخیراً «بابا نظر» با هدف تسهیل در تهیه آثار و آشنا کردن دیگر مخاطبان با آثار این انتشارات بر روی این شبکه قرار گرفته است.

نادری افزود: این اولین گام در معرفی آثار انتشارات به مخاطبان فراملی است. قرار بود در سال جاری این برنامه به صورت جدی‌تر پیگیری شود، اما به دلایل ایجاد تغییراتی این امر به کندی انجام شد. در اولین فرصت کتاب «فیض‌بوک» قرار است بر روی این سایت قرار گیرد.

مسئول سوره مهر الکترونیک یادآور شد: کتاب‌های انتشارات سوره مهر در کتابفروشی آمازون از طریق سیستم «چاپ براساس تقاضا» (Print on Demand ) نیز قابل خریداری هستند. این سیستم در دانشگاه‌ها و کتابفروشی‌های بزرگ سراسر دنیا در دسترس علاقه‌مندان به کتاب است و خریداران می‌توانند در کمتر از نیم ساعت کتاب را پرینت گرفته و به صورت صحافی‌شده دریافت کنند.

کتاب «فیض‌بوک» اثر ناصر فیض شامل سروده‌های طنز این شاعر با موضوعات مختلف از جمله اجتماعی است. این اثر سال گذشته برای اولین‌بار در بیست و ششمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شد و از همان زمان به عنوان یکی از کتاب‌های پرمخاطب از سوی انتشارات سوره مهر اعلام شده است. سروده‌های ذیل نمونه‌ای از اشعار مندرج در «فیض‌بوک» است:

معلّم:

منم آموزگاری صاف و ساده
خداییش این‌که من می‌خوام، زیاده؟

فقط لطفی بکن، یارب! شب و روز
نباشم شرمسار خانواده

کارگردان سینما:

خدایا! بارالها! یعنی می‌شه؟
دُرُس شه کارها از اصل و ریشه

دُرُس مثل همون فیلمی که اون سال
قیامت کرده بود از حیث گیشه

شهردار:

مگر جامانده باشد، اشتباهی
نمانده چاله‌ای جایی به راهی

تمام شهر تهران را بگردید
به جز چاه زنخدان نیست چاهی

راننده تاکسی:

به نام اون که رحمان و رحیمه
روال کار من، مثل قدیمه

خدا هرجا که باشم، با منه، چون
مسیر من صراط المستقیمه!

نماینده مجلس:

گرفتم خانه‌ای پهلوی مجلس
گرفت اعضای بنده، بوی مجلس

خدایا! از تو ممنونم که هستم
برای بار چندم توی مجلس

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران