اتمام بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم/ ماده الحاقی جدیدی نمی‌پذیریم

اتمام بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم/ ماده الحاقی جدیدی نمی‌پذیریم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس دوم مجلس گفت: بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم تقریبا تمام شده و تنها یک‌ سری مواد به کمیسیون مربوطه ارجاع شده و ما ماده الحاقی جدیدی نیز نمی‌پذیریم که به آن اضافه شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدرضا باهنر نایب رئیس دوم مجلس شورای اسلامی که برای ساعاتی ریاست صحن را برعهده داشت پس از پایان قرائت گزارش هدفمندی یارانه‌ها توسط حسین آذین سخنگوی کمیسیون اصل 90 در صحن علنی، اظهار داشت: آقای آقامحمدی در جلسه امروز وقت برای نطق 5 دقیقه‌‌ای داشت که در هیئت‌رئیسه اشتباهی صورت گرفت و لذا از ایشان عذرخواهی می‌کنم و انشاءالله در اسرع وقت به ایشان نوبت می‌دهیم تا نطق کند.

وی با اشاره به اظهارات پیرموذن خطاب به رئیس کمیسیون آموزش، گفت: آقای پیرموذن درباره بررسی بورسیه‌ها نکته‌ای را به آقای زاهدی گفت که این اظهارات به معنای جسارت خاصی نبود و تنها از آقای زاهدی خواست تا این موضوع را بررسی کند.

باهنر خاطرنشان کرد: بررسی لایحه اصلاح مالیات‌های مستقیم تقریبا تمام شده و تنها یک‌سری مواد به کمیسیون مربوطه ارجاع شده و ما ماده الحاقی جدیدی نیز نمی‌پذیریم که به آن اضافه شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon