صندوق حمایت از بخش کشاورزی در مشکین‌شهر راه‌اندازی می شود

صندوق حمایت از بخش کشاورزی در مشکین‌شهر راه‌اندازی می شود

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان مشکین‌شهر گفت: با توجه به اینکه مشکین‌شهر از نظر قابلیت‌های کشاورزی جزو شهرهای مهم استان بوده، صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در مشکین‌شهر راه‌اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ابراهیم امامی صبح امروز در جلسه هماهنگی فعالیت صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مشکین‌شهر اظهار کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مشکین‌شهر راه‌اندازی می شود.

وی گفت: به منظور توسعه بخش کشاورزی و تقویت صندوق و تشکل های بخش کشاورزی و در راستای تجهیز منابع برای سرمایه گذاری و حل مشکل نقدینگی بهره برداران تفاهم نامه تشکیل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی با مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی استان به امضا رسید.

فرماندارمشکین شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه مشکین‌شهر از نظر قابلیت‌های کشاورزی جزو شهرهای مهم استان بوده لزوم راه اندازی این صندوق بیش ازپیش لازم و ضروری است.

امامی افزود: بخش کشاورزی بخشی زنده و پویا بوده که اگر تامین اعتبار آن به موقع نباشد، نمی تواند در این زمینه موثر واقع شود و کارهای تولیدی را انجام دهد و به یک مصرف‌کننده تبدیل می شود.

وی اظهار کرد: راه اندازی صندوق توسعه بخش کشاورزی در شهرستان سبب ارائه تسهیلات ارزان و به موقع به کشاورزان می شود تا بتوانند با استفاده از این تسهیلات امر تولید محصولات کشاورزی را به پیش برده و نقش تولیدکنندگی خود را ایفا کنند.

فرماندار شهرستان مشگین شهر خواستار احیا و راه اندازی سدهای راکد منطقه شد و بیان کرد: با توجه به مشکل کم آبی لزوم جمع آوری آب های سطحی بهره برداری از سدهای موجود و راکد از اولویت اصلی فرمانداری است.

امامی افزود: اعتبار لازم برای این منظور تأمین و به زودی عملیات آبگیری سد اینچه نو در بالادست روستای آق بولاغ آغاز شده و در صورت ترمیم و آبگیری علاوه برتأمین آب مورد نیاز کشاورزان سبب تقویت سفره های زیرزمینی آب در این منطقه می شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon