واگذاری پروانه تلویزیون تعاملی به تعویق افتاد/ انتظارات رگولاتور برآورده نشد

واگذاری پروانه تلویزیون تعاملی به تعویق افتاد/ انتظارات رگولاتور برآورده نشد

خبرگزاری تسنیم: اعطای پروانه پیاده‌سازی تلویزیون تعاملی به شرکت سروش رسانه، به زمان دیگری موکول شد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، امروز قرار بود براساس برنامه‌ریزی‌های از قبل صورت گرفته اولین پروانه ارائه خدمات توزیع محتوای صدا و ویدئو بر بستر خطوط پرسرعت ثابت یا به عبارت عرف "تلویزیون تعاملی" از طرف سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به شرکت سروش رسانه اعطا شود که گویا برنامه لغو شده است.

تسنیم روز گذشته گزارشی با عنوان "اولین مجوز تلویزیون تعاملی به سروش رسانه اعطا می‌شود/ تلویزیون تعاملی چیست؟" منتشر و در آن به دریافت پروانه از سوی این شرکت اشاره کرد اما گویا براساس اطلاعات رسیده از رگولاتوری، این شرکت نتوانسته انتظارات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی را برآورده سازد و از این رو دریافت پروانه آن به زمان دیگری موکول شده است.

آی‌پی‌مدیا (Ip-Media) رنجی از خدمات تلویزیونی، رادیویی، برنامه‌های درخواستی، صدا و موسیقی درخواستی، بازی و ارائه سرویس‌های خدمات عمومی را در بر می‌گیرد و از پروتکل Ip برای ارائه مدیا استفاده می‌کند.

عنوان اولیه این سرویس "رسانه مهر" بود که اکنون به "ارم" (ابررسانه ملی) تغییر نام داده و شرکت توسعه سامانه بهنگام غدیر با نام تجاری "آی‌سیما" مجری آن است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک