دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری مشروع در کردستان حمایت می‌کند

دستگاه قضا از سرمایه‌گذاری مشروع در کردستان حمایت می‌کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: دادگستری کل استان کردستان و مجموعه دستگاه قضا قاطعانه از سرمایه‌گذاری مشروع در کردستان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، نخستین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان کردستان صبح امروز با حضور رئیس کل دادگستری  و مدیران ارشد دستگاه‌های های اجرایی استان برگزار شد.

علی‌اکبر گروسی رئیس کل دادگستری استان کردستان در این جلسه بر حمایت قاطعانه دستگاه قضایی از سرمایه‌گذاری‌های مشروع در استان تأکید کرد.

وی با اشاره به فلسفه وجودی این کمیته تصریح کرد: سرمایه گذاری قانونی بخش‌های خصوصی و اجرای اصل 44 قانون اساسی محرک اصلی رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی است و دستگاه قضایی مطابق دستورالعمل ابلاغی از ریاست قوه قضاییه در تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تلاش دارد تا ابعاد حقوقی  و مسائل قضایی موجود در امر سرمایه گذاری را بررسی و زمینه مناسبت تری برای فعالیت سرمایه گذاران  را فراهم کرده و مشکلات قضایی آنان را برطرف کند.

رئیس کل دادگستری استان کردستان ابراز امیدواری کرد با همکاری دستگاه قضایی و دستگاه های اجرایی استان کردستان، مردم بیش از پیش شاهد پویایی و توسعه تولید و سرمایه گذاری در استان باشند.

در این جلسه مشکلات 6 شرکت متقاضی سرمایه‌گذاری در استان مطرح و با حضور مدیران عامل آنها و اعضای کمیته مورد بررسی قرار گرفت تو تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon