قلعه‌نویی: عقبه آنهایی که از استقلال انتقاد می‌کنند را ببینید/ با همه آنها مبارزه می‌کنم

قلعه‌نویی: عقبه آنهایی که از استقلال انتقاد می‌کنند را ببینید/ با همه آنها مبارزه می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با تشکیل جلساتی قصد دارند استقلال را از اهدافش دور کنند اما ما با این افراد مبارزه می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با ملوان گفت: از دلاورمردان و بانوان بزرگ ایران‌زمین به خاطر نتایج خوبی که در بازی‌های آسیایی برای ایران عزیز به دست آوردند تشکر می‌کنم و همچنین به خانواده محمد قاضی بابت درگذشت یکی از اقوامش تسلیت می‌گویم.

وی درباره شرایط استفلال عنوان کرد: به هر حال تیمی که 3 هفته نتایج ضعیف بگیرد طبیعتا یکسری مشکلات دارد ولی من خوشحالم که تیم و بازیکنان از نظر روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارند. تیم بزرگ استقلال وقتی 3 باخت می‌آورد یک مقدار مشکلات برایش به وجود می‌آید. هرچند ی سری از آدم‌ها بیکار ننشسته‌اند و این مشکلات را برای ما چند برابر کردند اما مهم این است که تیم شرایط خوبی دارد. وقتی 3 بازی قبلی را آنالیز کردیم بچه‌ها فوتبال خوبی بازی کردند. البته یکسری مشکلات تاکتیکی داشتیم و سعی کردیم در این چند روز که وقت داشتیم آنها را حل کنیم به شرطی که دوستان در مطبوعات اجازه دهند مار کار خودمان را می‌کنیم.

قلعه‌نویی گفت: این شرایط مثل فیلم‌های هندی شده که هر کسی دوست دارد مصاحبه کند تا تصویرش در رسانه‌ها باشد. برای من هم تعجب آور است که تیمی که دوم است چرا اینقدر به آن حمله می‌کنند. بعضی‌ها هستند که مصاحبه می‌کنند و دنبال خیر استقلال نیستند ولی مجموعه کار خودش را می‌کند و نتیجه‌ دست خداست.

سرمربی استقلال درباره ملوان گفت: ملوان تیم بسیار خوب و جوانی است و نسبت به سال گذشته جوانتر شده و تلاش می‌کند که جایگاهش راپیدا کند. نصرت ایراندوست برای فوتبال انزلی و ایران زحمات زیادی کشیده و خوشحالم که در آزادی و چمن خوب بازی می‌کنیم و بازیکنانمان نسبت به هفته ‌های قبل شرایط بدنی بهتری پیدا کرده‌اند.

وی درباره عمران زاده گفت: او بعد از بازی با ملوان در تمرینات عمومی شرکت می‌کند و برابر پدیده شرایط بازی کردن را پیدا می‌کند.

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که برخی می‌گویند شما در دسته سه همراه استقلال نبوده‌اید و برای این تیم بازی نکرده‌اید در حالی که این موضوع را اعلام می‌کنید، تصریح کرد: آنهایی که می‌گویند من در دسته 3 بازی نکرده‌اند همان افرادی هستند که من درباره‌شان حرف زدم و دوست دارند مصاحبه کنند و عکسی از آنها در مطبوعات باشد. تاریخ نشان می‌دهد که ما بودیم یا نبودیم و کاپیتان آن تیم چه کسی بوده است. ما با یکسری بازیکنان جوان به دسته بالاتر آمدیم و بازی فینال را به سایپا باختیم که البته من در آن بازی نبودم. اشکالی ندارد هم دوستان آدم و هم دشمنان آدم از کنار آدم استفاده کنند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه پس از شکست مقابل ذوب‌آهن مدعی شد که استقلال را قهرمان لیگ می‌کند و آیا باز هم چنین نظری دارد یا نه، گفت: طبیعتا فوتبال با آدم حرف می‌زند، در تورنمنتی مانند جام حذفی نمی‌توانیم اینگونه صحبت کنیم اما وقتی 30 بازی در پیش داریم و به کیفیت تیمت نگاه می‌کنیم می‌توانیم چنین صحبتی را انجام دهیم. به اعتقاد خودم می‌توانیم نتیجه بگیریم.

وی درخصوص اینکه برخی‌ها اعتقاد دارند که استقلال فعلی دست هر کسی باشد می‌تواند آن را قهرمان کند، تصریح کرد: حرف‌های این عده برای من خیلی مهم نیست. من در مورد عملکرد خودم صحبت می‌کنم. الحمدالله فوتبال ایران چند گروه شده است برخی کارشناس نتیجه هستند و بعد از بازی‌ها من جمله بازی با فولاد خوزستان و ذوب‌آهن به نوعی می‌خواهند به تیم فشار وارد کنند.

سرمربی استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی در اظهارنظری نیز گفته بود که استقلال باید قهرمان شود، عنوان کرد: مجیدی اینگونه صحبت نکرده است اما در مورد بعضی‌ها باید بگویم که دوست دارند مصاحبه کرده تا خودشان را نشان دهند. یکسری از خبرنگاران نیز این افراد را دوست دارند. عبدالله ویسی روزی یک حرفی در مورد این افراد زد که اکنون نمی‌توانم آن را بیان کنم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه ما باید دنبال کار خودمان باشیم، خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که یکی از شاخصه‌های من احترام به پیشکسوت است اما پیشکسوت داریم تا پیشکسوت. خوشحالم آدم‌هایی در مورد من حرف می‌زنند که مردم می‌توانند به عقبه آنها نگاه کنند. استقلال برای مردم است و این تیم بهتر از سال‌های گذشته  و حتی سال‌های 82 و 83 است.

وی ادامه داد: قشر دیگری نیز وجود دارند که برخی افراد را وسیله خودشان قرار دادند آنها چون قدرت استقلال را می‌دانند یک بازی را راه انداختند و با تشکیل جلساتی قصد دارند استقلال را از اهدافش دور کنند اما ما با این افراد مبارزه می‌کنیم.

سرمربی استقلال درخصوص محرومیت آندرانیک تیموریان به دلیل بازی خشن در دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید واقعیت را بگویم آندو در آن صحنه عمدی نداشت. متاسفانه برخی از کارشناسان در برنامه‌هایی می‌دانند از قبل چه چیزی باید بگویند، پای آندو در هوا بوده و این مسعود حسن‌زاده بوده که با سرعت به وی برخورد کرده. آندو باید در آن صحنه باید چه کار می‌کرد باز هم می‌گویم عمدی در کار آندو نبود. در مورد رفتار سال‌های گذشته آندو با او صحبت کرده‌ام ولی وقتی فیلم بازی با ذوب‌آهن را دیدم باید بگویم که عمدی در کارش نبود.

قلعه‌نویی با اشاره به کارشناسانی که در برنامه 90 حضور پیدا می‌کنند، گفت: کارشناس آن برنامه چیزی را باید بگوید که از قبل به او گفته‌اند. چرا برنامه 90 خطای روی محمد قاضی را نشان نداد؟ به اعتقاد خودم یدالله جهانبازی داور این دیدار باید به سود استقلال خطا اعلام می‌کرد و به حسن‌زاده کارت زرد نشان می‌داد. آن برنامه خط و ربط خودش را دارد و کارشناس آن برنامه نیز چیزهایی را می‌گوید که از قبل به او گفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: خطای هند خسرو حیدری و نمایشی که نشان دادند خیلی خنده‌دار بود. راجع داوری نمی‌خواهم صحبت دیگری کنم اما در مورد رای کمیته انضباطی باید بگویم که آندو نباید محروم می‌شد. متاسفانه آن برنامه واقعیت‌ها را که باید نشان دهد، نشان نمی‌دهد. وقتی گزارش بازی با آرژانتین را از گزارشگری که در برزیل است می‌گیرند، همین می‌شود.

سرمربی تیم استقلال در خصوص محروم و مصدومان تیمش گفت: مگویان مصدوم است اما سایر بازیکنان در خدمت تیم هستند.

قلعه‌نویی در پایان گفت: باز هم می‌گویم حق آندو نبود که محروم شود و فقط آن برنامه باعث شد که این بازیکن محروم شود. بارها در رختکن با بازیکنان از جمله امیرحسین صادقی صحبت می‌کنم اما از این اتفاقات در فوتبال زیاد رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

 

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon