پیرموذن با نامه‌جعلی به جای من نطق کرد/ از وی به قوه قضائیه شکایت می‌کنم

پیرموذن با نامه‌جعلی به جای من نطق کرد/ از وی به قوه قضائیه شکایت می‌کنم

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس گفت: از پیرموذن به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و قوه قضائیه شکایت می‌کنم.

ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اتفاقات رخ داده در جلسه علنی امروز پارلمان و اعتراض وی به نماینده اردبیل گفت: آقای پیرموذن در یکی اقدام زشت و بی‌سابقه در مجلس امروز اقدام به جعل عنوان و جعل امضای بنده کرد و در حالی که بنده امروز فرصت نطق 5 دقیقه‌ای داشتم وی از قول بنده خطاب به هیئت رئیسه نوشت که خودش جای بنده نطق کند و این متن را از طرف بنده امضا کرد.

وی ادامه داد: پیرموذن با جعل عنوان و دادن یادداشت کتبی هیئت رئیسه مجلس را به اشتباه انداخت و آنها نیز به جای اینکه نام بنده را اعلام کنند، نام پیرموذن را برای ایراد نطق قرائت کردند. 

آقامحمدی تصریح کرد: زمانی که بنده به جایگاه هیئت رئیسه مراجعه کردم و علت را از آقای بذرپاش که مسئولیت تنظیم نطق‌ها را برعهده دارد جویا شدم وی(بذرپاش) به من گفت، خود شما نامه نوشتید که آقای پیرموذن جای من صحبت کند؛ بنده گفتم چنین نامه‌ای ننوشتم و بذرپاش نامه جعلی پیرموذن را نشانم داد که چنین نامه‌ای را نوشته و جای بنده آن را امضا کرده است. 

نماینده مردم خرم‌آباد این اقدام نماینده اردبیل را جعل دانست و گفت: بنده علیه پیرموذن در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کردم و حتما در دستگاه قضا نیز شکایت خواهم کرد چرا که این اقدام بسیار زشت، پلید و نامبارک است و مردم از فردی که آن را به مجلس می‌فرستند انتظار ندارند که چنین اقدامات زشتی را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: جالب اینجا بود که پیرموذن خودش با تخلف و جعل عنوان نطق کرد و در نطق خود درباره آنچه تخلفات بورسیه‌ها عنوان می‌کرد نطق خود را ایراد کرد و یکی از نمایندگان را خطاب قرار می‌داد. در حالی که خودش نیز تخلف انجام داده بود. 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
triboon