نخستین نمایشگاه صنعت کفش تبریز در همدان برگزار شد

نخستین نمایشگاه صنعت کفش تبریز در همدان برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: نخستین نمایشگاه صنعت کفش تبریز در همدان در راستای توسعه و پیشرفت صنعت چرم، کیف و کفش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش تبریز در همدان با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل اصناف استان همدان، مدیرکل سازمان اقتصاد و دارایی، تولیدکنندگان همدانی و تبریزی در هتل پارسیان همدان افتتاح شد.

مدیر نمایشگاه صنعت کفش تبریز در همدان به قدمت بالای کفش تبریز اشاره و اظهار کرد: وضعیت کفش تبریز از شهرت جهانی برخوردار است ولی در شناسایی و معرفی این صنعت کم توجهی شده است.

وی افزود: در سایه عدم معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کفش تبریز، شاهد تصاحب بازار داخل از سوی تولیدکننده کشورهای دیگر هستیم که تداوم این روند خطر بزرگی برای صنعت کفش تبریز است.

عین‌اله حسین زاده تصریح کرد: معرفی برند صنعت کفش تبریز یکی از اولویت‌های کاری فعالان این صنعت بوده و در همین راستا نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش تبریز در همدان در روزهای 9 تا 11 مهرماه برگزار شد.

وی گفت: در این نمایشگاه 30 برند منتخب صنعت کفش تبریز با هدف معرفی بیشتر صنعت کفش تبریز و ورود به بازارهای داخل با حمایت اتاق اصناف تبریز و همدان و مشارکت اتحادیه کفاشان تبریز و همدان برگزار شد.

مدیر نمایشگاه صنعت کفش تبریز در همدان اظهار کرد: معرفی صنعت کفش تبریز و ایجاد تعامل بین تولیدکنندگان صنعت کفش تبریز با فعالان در این عرصه با 30 برند منتخب تبرسیز از اهداف دیگر این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در متراژ 500 متر برگزار می‌شود افزود: تولیدکنندگان این عرصه به سمت ارتقا کیفیت و تنوع پیش رفته و کفش تبریز به یک برند تبدیل شده است.

حسین زاده با اشاره به این موضوع که این نمایشگاه حرکتی نو و اقدامی در راستای ایجاد تعادل بین فعالان این صنعت برای معرفی برند کفش است اظهار کرد: دومین نمایشگاه تخصصی صنعت کفش تبریز در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

رئیس اتحادیه کیف و کفش استان همدان به نامگذاری امسال به سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره و اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد رقابت بین تولیدکنندگان، تشویق برای افزایش کیفیت، ایجاد ارتباط بدون واسطه بین تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان است.

احمد گازرانی به قدمت 90 ساله کیف و کفش در همدان اشاره و تصریح کرد: شهر کفش و کیف در همدان در راستای شناسایی تولیدکنندگان و جلوگیری از وارادات و ارتقا جایگاه صنعت کیف و کفش در استان در همدان راه‌اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon