آمادگی بیش از ۴۰ پایگاه در شازند برای دریافت کمک به کودکان غزه

آمادگی بیش از 40 پایگاه در شازند برای دریافت کمک به کودکان غزه

خبرگزاری تسنیم: مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شازند گفت: برای کمک به مردم مظلوم و بی دفاع غزه ۴۰ پایگاه‌های مستقر امداد در سطح شهرستان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی است.

ولی مشهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شازند، با اشاره به 9 مهرماه به عنوان روز همبستگی با کودکان و مردم فلسطین اظهار کرد: مردم بی دفاع غزه با مقاومت در جنگ اخیر توانستند به پیروزی برسند، الان نیز مردم غزه چشم براه کمک های مسلمانان هستند تا بتوانند مجروحان خود را مداوا کنند.

وی افزود: شاید با این کار کمک بزرگی به کودکان بی دفاع غزه نباشد اما این کار خدا پسندانه قطره ایی در دریای کمک همه ایرانیان است که همیشه مخالف ظلم بوده اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شازند تصریح کرد: دفاع از مردم مظلوم و مسلمان در منطقه، به ویژه مردم غزه یکی از اولویت‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی در منطقه با مردم‌داری، کمک‌های مردمی، ایدئولوژی، فرهنگی، معنوی و نظامی است.

مشهدی با اشاره به حس نوع دوستی مردم ایران گفت:‌ این برنامه در کنار ایجاد بستر برای کمک به مردم مظلوم غزه می‌تواند ظرفیت خوبی برای معرفی و شناساندن نوع‌دوستی و جوشش مردم شهرستان در انجام حرکت‌های خداپسندانه باشد.

وی افزود: از امروز چهارشنبه پایگاه‌های امداد در میادین اصلی شهرستان و روز جمعه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سطح شهرستان هستند.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon