گمنامِ دانشگاه امیرکبیر در قاب دوربین «از آسمان»

گمنامِ دانشگاه امیرکبیر در قاب دوربین «از آسمان»

خبرگزاری تسنیم: رضا سلمانی کِردآبادی شهید تازه احراز هویت شده اصفهانی که سال ۱۳۸۷ در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نشان شهیـد گمنام به دست دانشجویان آنجا سپرده شده بود، دستمایه برنامه این هفته «از آسمان» شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا سلمانی کِردآبادی شهید تازه احراز هویت شده اصفهانی که سال 1387 در دانشگاه صنعتی امیرکبیر با نشان شهیـد گمنام به دست دانشجویان آنجا سپرده شده بود، دستمایه برنامه این هفته «از آسمان» شده است. دوربین برنامۀ تلویزیونی از آسمان لحظه نخستین زیارت خانوادۀ شهید سلمانی با مزارش در میان استقبال کم نظیر دانشجویان و مردم را به تصویر کشیـده است. گروه از آسمان به محلۀ کِردآباد شهر اصفهان سفر کرده و مصاحبه با پدر،، همسر، فرزندان، برادر و همرزمان شهید را برای تکمیل کار، در برنامه گنجانده است.

شهیـد کردآبادی در سال 1361 به اسارت دشمن درآمد و شهیـد شد و بعدها در جریان تفحص پیدا و در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دفن شد. محل تدفین سلمانی کردآبادی در تابستان 93 بوسیله آزمایش‌های پزشکی مشخص و به خانواده اش اعلام شد.

برنامۀ «از آسمان» جمعه 11 مهرماه ساعت 21 از شبکۀ دوم سیما به روی آنتن خواهد رفت و آقایان امیر خورشیدی فرد (تهیه کننده و کارگردان)، سعید سلیمانی (تدوین)، جعفر اکبری و بابک مهدیزاده (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر)، نادر گهرسودی (گوینده) عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمیـد بناء (نویسنده) در تهیه و تولید آن نقش داشته‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران