سند توسعه گردشگری در گیلان تدوین می‌شود

سند توسعه گردشگری در گیلان تدوین می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه سند توسعه گردشگری در این استان تدوین می‌شود، گفت: تدوین برنامه‌ها باید طوری باشد که نقش گردشگری پر رنگ و فضا مهیا شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، رضا علیزاده عصر امروز در همایش گردشگری در جمع هتل‌داران گیلان در شهرداری این شهر، با بیان اینکه فضایی که در استان حاکم شده فضای بسیار مطلوبی است، اظهار کرد: گردشگری کمک‌های زیادی را می‌تواند در بخش‌های مختلف انجام دهد و باید به نقطه‌ای برسیم که فعالیت‌ها به اقتصادمان کمک کند.

وی افزود: حضور دبیرکل یونسکو و گروه‌های خارجی نشان می‌دهد که اراده ما این است که بین المللی شویم، شهری که پیشینه‌اش در عرصه مبادلات خارجی درخشان بوده می‌تواند به این مهم کمک کند.

مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گیلان با بیان اینکه سند توسعه گردشگری در گیلان تدوین می‌شود، گفت: باید سرمایه‌گذاری در رشت اتفاق بیافتد تا خواسته گردشگران انجام شود، زیباسازی شهر بسیار در این زمینه اثرگذار است.

علیزاده تصریح کرد: چند سرمایه‌گذار به این اداره‌کل مراجعه کردند و به دلیل اینکه در خدمات نارضایتی وجود داشت و سطح خدمات‌رسانی بالا نیست و باید حمایت شهری بیشتری فراهم و سرمایه گذاری خوبی در شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه بحث سرمایه گردشگری در کشور هم در حال اجرا است، گفت: اگر هماهنگی انجام شود می‌توانیم سهم خود را از بخش ملی دریافت کنیم.

مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی گیلان افزود: حضور سرمایه‌گذاران متعدد در رشت بسیار کمک می‌کند و تدوین برنامه‌ها باید طوری باشد که نقش گردشگری پررنگ و فضا مهیا شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: در بخش خصوصی انتظاراتی وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود و با ارائه خدمات می‌توانیم انگیزه بیشتری برای سرمایه‌گذار ایجاد کنیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon