توتی: پیام منچسترسیتی برایم شانس آورد

توتی: پیام منچسترسیتی برایم شانس آورد

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان تیم فوتبال رم گفت یکی از چیزهایی که به او برای گل زدن به قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس انگیزه مضاعف داده، پیام کنایه‌آمیز صفحه این تیم در یکی از شبکه‌های اجتماعی بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی، کاپیتان و هافبک هجومی تیم فوتبال رم شب گذشته (سه‌شنبه) در دومین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه تیم منچسترسیتی، قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس گلزنی کرد تا با یک تیر سه نشان زده باشد. اول اینکه به مسن‌ترین گلزن تاریخ رقابت‌ها تبدیل شود، دوم اینکه تیمش را از شکست نجات داده و یک امتیاز برای آن کسب کرده باشد و سوم اینکه طلسم ناکامی‌اش را برای گلزنی در خانه تیم‌های انگلیسی بشکند.

توتی 38 ساله تا پیش از این بازی هرگز در رقابت‌های اروپایی در خانه تیم‌های انگلیسی گلزنی نکرده بود و این همان چیزی بود که صفحه باشگاه منچسترسیتی در یکی از شبکه‌های اجتماعی پیش از بازی به آن اشاره کرده بود. در پیامی که آبی‌های شهر منچستر پیش از مصاف خود با رم منتشر کرده بودند آمده بود: «ما چشم انتظار پذیرایی از شما (تیم فوتبال رم) و بازیکنی اسطوره‌ای مانند فرانچسکو توتی هستیم. او تا به حال هرگز در انگلیس گل نزده است، زده است؟»

توتی در این خصوص به روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا گفت: پیام باشگاه سیتی وافعا برایم شانس آورد. یک گل زیبا زدم و یک بازی خوب ارائه کردم. واقعاً می‌خواستم هر چه زودتر گل بزنم چرا که در این فصل نتوانسته‌ بودم گلی به ثمر برسانم. مهمتر از همه این‌ها چیزی که مرا خوشحال می‌کند موفقیت و پیروزی تیمم است چون ما یک بازی قدرتمندانه را به نمایش گذاشتیم که کار آسانی نبود.

توتی که تمام 22 سال دوران بازیگری‌اش را در رم سپری کرده است، ادامه داد: وقتی قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام شد افراد کمی امید داشتند که رم نتیجه بگیرد اما ما ثابت کردیم که توان رقابت با هر تیمی را داریم. نشان دادیم رم تیمی رقابت‌طلب است و از هیچ حریفی نمی‌ترسد. هدف ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی است و می‌دانیم برابر منچسترسیتی و بایرن مونیخ کار آسانی در پیش نداریم.

وی درباره تبدیل شدنش به مسن‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا خاطرنشان کرد: وقتی به میدان رفتم واقعاً به چنین چیزی فکر نمی‌کردم. رکوردها به لطف هم‌تیمی‌هایتان ثبت می‌شوند و چیزی که اهمیت دارد نتیجه کار گروهی است. تمرکز اصلی من روی تیم است نه خودم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon