باشگاه راه‌آهن: آیا فدراسیون فوتبال قصد دلجویی از ویسی را دارد؟

باشگاه راه‌آهن: آیا فدراسیون فوتبال قصد دلجویی از ویسی را دارد؟

خبرگزاری تسنیم: باشگاه راه‌آهن نسبت به عدم اعلام رای کمیته انضباطی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در آستانه بازی فردا اعتراض کرد.

امید گلمکانی مدیر روابط عمومی و رسانه‌ای باشگاه راهآهن در گفت‌وگو با ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: آقای حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که رای این کمیته درباره اظهارات ویسی پس از بازی با پرسپولیس و حرکت تیموریان به فدراسیون اعلام و ابلاغ شده است. این در حالی است که رای محرومیت تیموریان رسما از طریق سایت فدراسیون فوتبال اعلام شد ولی خبری از اعلام رای انضباطی ویسی نشد.

وی ادامه داد: پس از این ماجرا بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست تیم راه‌آهن عصر امروز به صورت تلفنی با حسن‌زاده صحبت کرد و رئیس کمیته انضباطی بار دیگر تاکید کرد که حکم محرومیت ویسی به فدراسیون اعلام شده و فدراسیون باید آن را اعلام و ابلاغ کند.

گلمکانی تاکید کرد: با این حال امشب در جلسه هماهنگی پیش از بازی حسین جنگی نماینده فدراسیون فوتبال در پاسخ به سؤال ما گفت تا این لحظه چیزی به او ابلاغ نشده و ویسی محروم نیست و می‌تواند در بازی فردا روی نیمکت بنشیند.

مدیر رسانه‌ای و روابط عمومی باشگاه راه‌آهن عنوان کرد: سؤال باشگاه راه‌آهن این است که آیا این موضوع ربطی به هجمه‌های اخیر دارد و آیا فدراسیون فوتبال به دلیل صحبت‌های اخیر ویسی قصد دلجویی از این مربی را دارد؟ سؤال ما این است که چرا باید در این بازی 6 امتیازی این اتفاق رخ دهد؟ آقای نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال در خارج از کشور به سر می‌برد و تلفن آقای بهروان هم خاموش است و ما نمی‌دانیم پاسخ از چه طریقی این موضوع را پیگیری کنیم.

به گزارش تسنیم تیم راه‌آهن فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر میهمان استقلال خوزستان خواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon