شهسواری: خانواده‌ام می‌گفتند چرا برایتان اردو نمی‌گذارند؟/ با جو سالن آشنا نبودم

شهسواری: خانواده‌ام می‌گفتند چرا برایتان اردو نمی‌گذارند؟/ با جو سالن آشنا نبودم

خبرگزاری تسنیم: بانوی پینگ‌پنگ‌باز کشورمان گفت: اگر می‌خواهیم در تنیس روی میز نتیجه بگیریم حداقل باید ۶ ماه در اردو باشیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، ندا شهسواری پس از شکست مقابل حریف هنگ‌کنکی خود و حذف از این رقابت‌ها اظهار داشت: چون من تنها بودم نه در مسابقات دوبل شرکت کردم و نه در تیمی به همین خاطر با جو سالن و حتی سرعت توپ آشنایی نداشتم. تازه در گیم چهارم راه افتاده بودم و حتی جلو هم افتادم اما دیگر دیر شده بود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم در پینگ پنگ نتیجه بگیریم حداقل باید 6 ماه در اردو باشیم. رشته‌های دیگر آن قدر در اردو هستند که چند ماه خانواده‌های‌شان را نمی‌بینند و از این موضوع گله می‌کنند اما من آن قدر در خانه هستم که خانواده‌ام می‌گویند چرا برای شما اردو نمی‌گذارند؟ من تنها یک هفته قبل از بازی‌های آسیایی در اردو بودم و در سایر اوقات خودم در خانه تمرین می‌کنم.

پینگ‌باز کشورمان تصریح کرد: ما از نظر تکنیکی چیزی کم نداریم اما باید مربی خوب خارجی و حریف تمرینی خوب داشت و بدنسازی تخصصی انجام داد و ماه‌ها در اردو بود. 70 درصد پینگ‌پنگ بدنسازی و تمرین تاکتیکی است. بازیکنان خارجی آن‌قدر در اردو هستند که با همدیگر دوست هستند. ما حتی در گذشته وقتی 2 هفته با بازیکنان مجارستانی تمرین کردیم توانستیم سهمیه المپیک بگیریم. اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم و وضعیت پینگ پنگ ایران تغییر کند راهی جز این نداریم. فدراسیون هم می‌گوید بودجه نداریم که این امکانات را مهیا کنیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی