معصوم‌آبادی : با استفاده از تاکتیک و تکنیک بنگلادش را شکست دادیم/ مدال طلای آسیا را از هند می‌گیریم

معصوم‌آبادی : با استفاده از تاکتیک و تکنیک بنگلادش را شکست دادیم/ مدال طلای آسیا را از هند می‌گیریم

خبرگزاری تسنیم: کاپیتان دوم تیم ملی کبدی بانوان ایران بهره‌گیری از فاکتورهای تکنیک و تاکتیک را از عوامل برتری این تیم مقابل بنگلاش برشمرد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، زهرا معصوم آبادی کاپیتان دوم کبدی بانوان ایران پس از راه‌یابی ایران به مسابقات فینال بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: مسابقات بازی‌های آسیایی اینچئون برای ما سخت و وحشتناک بوده است. در بازی امروز مقابل بنگلادش گرچه با اختلاف به پیروزی رسیدیم اما پیش‌بینی مسابقه سخت و حساسی را می‌کردیم چرا که در صورت شکست در آن حضور در فینال را از دست می‌دادیم.

انتظار داشتیم در مرحله نیمه‌نهایی با تیم کره جنوبی روبر شویم اما به بنگلادش برخورد کردیم. این تیم گرچه از نظر قدرت بدنی شرایط خوبی داشت اما از نظر تکنیکی و تاکتیکی برتر بودیم و از تجربه خود به خوبی استفاده دکردیم

کاپیتان دوم تیم کبدی بانوان ایران خاطرنشان کرد: ما با تمام قدرت مقابل بنگلادش بازی کردیم و قطعا با توان بیش از این به مصاف هند می‌رویم چرا که می‌خواهیم مدال طلای آسیا را از این تیم بگیریم. من 8 سال است مشغول بازی کبدی هستیم اما در این مدت هیچ تیمی به قدرتمندی تیم فعلی ما نبوده است. امیدوارم به طلای آسیا دست یابیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon