نوروزی: اگر در چین بازی می‌کردم حالا جزو ۵ نفر برتر جهان بودم/ تا اینجا هم که می‌رسیم حاصل هوش ماست

نوروزی: اگر در چین بازی می‌کردم حالا جزو 5 نفر برتر جهان بودم/ تا اینجا هم که می‌رسیم حاصل هوش ماست

خبرگزاری تسنیم: پینگ‌پنگ‌ باز کشورمان گفت: اگر ۱۰ سال در چین یا کشورهای اروپایی بودم الان جزو ۵ نفر برتر جهان قرار می‌گرفتم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، در ادامه بازی‌های آسیایی، افشین نوروزی پینگ‌ پنگ‌‌باز کشورمان در بخش انفرادی مقابل کوکی نیوا از ژاپن 4 بر یک شکست خورد و حذف شد.

افشین نوروزی پس از حذف از دور مسابقات تنیس روی میز بازی‌های آسیایی اظهار داشت: فاصله من و رقیب ژاپنی آن قدر نبود که او در رده 15 جهان باشد و من 215. از عملکردم در مسابقه راضی‌ام اما سختی کار آنجا بود که در مسابقات تیمی نبودیم و چون فقط یک بازی کرده بودم، استرس داشتم.

نوروزی ادامه داد: این دومین بازی من بود اما حریفم 7 یا 8 بازی کرده بود. من گیم اول را بردم اما یک سری نقاط ضعفم را باید برطرف کنم. متاسفانه یکی، دو سال از تیم ملی و مسابقات بین المللی دور بودم که این باعث شده هم رنکینگم پایین بیاید و هم اینکه نتوانم آن طور که دوست دارم بازی کنم.

پینگ‌پنگ‌ باز کشورمان گفت: عمرم را برای این ورزش گذاشته‌ام. من 28 سال دارم که 21 سالش را برای پینگ پنگ گذاشته‌ام. اگر 10 سال به جز ایران در چین یا کشورهای اروپایی بودم الان جزو 5 نفر برتر جهان قرار می‌گرفتم. با این وضعیت تا اینجا هم که می‌رسیم حاصل هوش ماست. تنها حُسن چینی‌ها مسابقات متعددشان است ولی ما از این موقعیت‌ها محروم هستیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی