رئیس جمهور آرژانتین: آمریکا برای کُشتنم در حال برنامه ریزی است

رئیس جمهور آرژانتین: آمریکا برای کُشتنم در حال برنامه ریزی است

خبرگزاری تسنیم: رئیس جمهور آرژانتین دولت آمریکا را متهم کرد که برای سقوط دولتش و حتی به قتل رساندن وی در حال برنامه ریزی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از گاردین؛‌ رئیس جمهور آرژانتین دولت آمریکا را متهم کرد که برای سقوط دولتش و حتی به قتل رساندن وی در حال برنامه ریزی است.

وی افزود: اگر اتفاقی برای من افتاد به خاورمیانه( تروریست های داعش) نگاه نکنید بلکه به شمال(آمریکا) نگاه کنید. کریستینا فرناندز در سخنرانی عمومی طی سه شنبه شب ادامه داد: آمریکا در حال موشک باران خاورمیانه است، اما به آرژانتین حمله نظامی نمی کند بلکه حمله اقتصادی می کند تا کشور را به گذشته برگرداند؛ زمانی که آرژانتین برای دریافت پول با نرخهای بهره بالا به زانو افتاده بود و التماس می کرد.

رئیس جمهور آرژانتین همچنین بیانیه سفارت امریکا در بوینوس آیرس را که در آن به اتباع امریکا در مورد افزایش جرائم خیابانی در آرژانتین هشدار داده شده است تحریک کننده توصیف کرد.

چند روز پیش رئیس‌جمهور آرژانتین سخنرانی افشاگرانه ضدآمریکایی و ضدامپریالیستی را انجام داد و  موضوع تامل‌برانگیز این بود که رسانه‌های غربی چهار روز صحبت‌های وی را بایکوت کردند و هیچ خبری در این مورد منتشر نکردند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت