صمصامی: می‌خواستیم از مقام قبلی‌مان دفاع کنیم اما نشد/ هیچ‌کس کم نگذاشت

صمصامی: می‌خواستیم از مقام قبلی‌مان دفاع کنیم اما نشد/ هیچ‌کس کم نگذاشت

خبرگزاری تسنیم: عضو تیم ملی هندبال کشورمان گفت: هیچ کدام از بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی کم نگذاشتند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم به اینچئون، مهرداد صمصامی پس از شکست تیم ملی هندبال کشورمان مقابل بحرین گفت: بازی را به راحتی از دست ندادیم و خیلی خوب عمل کردیم اما پس از اخراج دو بازیکن اصلی کم آوردیم و شکست خوردیم.

وی هندبال را بازی ضربات و برخوردها خواند و گفت: در این مسابقه کم‌تجربگی کردیم و البته داور هم اشتباهاتی داشت. نمی‌خواهم شکست‌مان را با اشتباهات داوری توجیه کنم ولی برخی سوت‌های داور سختگیرانه بود.

عضو تیم هندبال کشورمان تصریح کرد: در این مسابقه 4 گل از بحرین جلو افتادیم اما متاسفانه نشد که به پیروزی برسیم. هر زمانی که از بحرین جلو افتادیم یک بازیکن‌مان اخراج شد که این مسئله باعث مشکل شد.

صمصامی از بازی تدافعی تیمی چون بحرین یاد کرد و گفت: می‌خواستیم از مقام دوره قبل‌مان در بازی‌های آسیایی دفاع کنیم و هیچ کس برای دستیابی به این هدف کم نگذاشت. تمام بازیکنان برای موفقیت تیم ملی هندبال تلاش کردند اما متاسفانه به مقامی بهتر از چهارمی نرسیدیم.

وی اظهار داشت: ما در حالی به عنوان چهارم بازی‌های آسیایی رسیدیم که 80 درصد از بازیکنان تیم‌مان عوض شده به هر حال برای مسابقات آینده تلاش می‌کنیم و راضی هستیم به رضای خدا.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon