۱۰ پروژه راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز اجرایی شد

10 پروژه راهسازی در کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز اجرایی شد

خبرگزاری تسنیم: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده ۱۰ پروژه راهسازی در این استان با ۱۴۵ میلیارد تومان وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید موسی خادمی در نشست با پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: 51 قرارداد راهسازی در 10 محور اصلی استان مورد بررسی و عملیات اجرای آنها وارد فاز تازه ای شد.

وی با اشاره به بررسی موانع ومشکلات مالی ومعارضات محلی این پروژه ها با ارائه راهکارهای مناسب، افزود: 40 میلیارد ریال علاوه بر اعتبارات اصلی در نظر گرفته شده برای شتاب بخشی به اجرای تعدادی از این طرح های راهسازی اختصاص داده می شود.

خادمی ابراز کرد: محور "یاسوج- شیراز" ، " یاسوج- بابامیدان"، "یاسوج- سمیرم" ، "باشت –چرام" ، "یاسوج- باغچه سادات" ، "دهدشت- لنده" ، "یاسوج–سی سخت"، پل سوم بر روی رودخانه بشار یاسوج و مسیر" لیکک - بهبهان"  از جمله این پروژه ها هستند.

وی با تعیین برنامه زمانبندی برای تکمیل تعدادی از این پروژه ها، عنوان کرد: با توجه به نزدیک بودن فصل سرما باید همه طرح های عمرانی به ویژه در بخش راهسازی با شتاب بیشتری اجرا شود.

خادمی در مورد معوقات پیمانکاران بخش راهسازی، تصریح کرد: اعتبارات استان صرف شتاب بخشی به پروژه ها می‌شود و پرداخت مطالبات پیمانکاران از محل‌ها و روش‌های دیگری تامین خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیمانکاران استان هم توان مالی و هم دانش فنی و تجهیزات خوبی دارند و انتظار است با تلاش بیشتر نسبت به تکمیل پروژه ها اقدام کنند و ما هم متعهد می شویم در سال مالی آینده مطالبات آنها را بپردازیم.

حسن وکیلی رئیس انجمن صنفی پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد، معوقات پیمانکاران، تامین اعتبار پروژه ها، معارضات اجتماعی، وضعیت قرارداد طرح های راهسازی با فهرست بهای سال 88 و خسارت‌های ناشی از افزایش نرخ ارز و هدفمندی یارانه ها را از مشکلات عمده پیمانکاران این پروژه ها بیان کرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon