نوروزی: به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

نوروزی: به پرسپولیس گل بزنم خوشحالی نمی‌کنم

مهاجم تیم فوتبال سایپا با بیان اینکه در صورت گلزنی برابر تیم سابقش خوشحالی نخواهد کرد، گفت: من از بچگی پرسپولیسی بودم، ولی الآن بازیکن سایپا هستم و نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام خواهم داد.

رضا نوروزی در خصوص شرایط سایپا در آستانه دیدار فردا با پرسپولیس به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: شرایط تیم ما بعد از باخت به سپاهان خوب نبود، ولی تعطیلی 20 روزه رقابت‌های لیگ برتر باعث شد خودمان را تقویت کنیم. تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشتیم، چند بازی دوستانه انجام دادیم و در جام حذفی هم برنده شدیم. حالا هم در آستانه دیدار با پرسپولیس شرایط خوبی داریم.

وی در خصوص وضعیت پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد. هرچند آنها در ابتدا خوب نتیجه نگرفتند، ولی در ادامه بهتر شدند. پرسپولیس در فاز تهاجمی خیلی خوب بازی می‌کند و ما هم تیمی نیستیم که به‌ فکر دفاع باشیم، فکر می‌کنم درمجموع بازی جذاب و خوبی از آب درآید.

نوروزی که در ابتدای لیگ سال قبل از مهدی طارمی به‌عنوان یک مهاجم آینده‌دار نام برده بود، گفت: طارمی غیر از اینکه از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارد، پسر خوبی هم هست. من خوشحالم که مهدی پیشرفت کرده است و می‌تواند بهتر از این هم باشد. طارمی واقعاً خطرناک است و باید حواسمان به او باشد که گل نزند.

مهاجم سایپا در پاسخ به این سؤال "از تقابل با تیم سابقت چه حسی داری؟" عنوان کرد: حس خاصی ندارم و نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم. با سلام و صلوات به پرسپولیس آمدم، اما وقتی مصدوم شدم برخورد خوبی با من صورت نگرفت و  از لیست تیم کنار گذاشته شدم. به هر حال گذشته‌ها گذشته و دوست ندارم در این مورد بیشتر صحبت کنم.

نوروزی در پاسخ به "در صورت گل زدن به پرسپولیس چه عکس‌العملی نشان خواهی داد؟" گفت: اگر به پرسپولیس گل بزنم، مطمئناً خوشحالی نخواهم کرد. من از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و هنوز هم این تیم را دوست دارم، البته الآن بازیکن سایپا هستم و مطمئن باشید نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام خواهم داد. ما قطعاً برای برد بازی خواهیم کرد و هدفی جز گرفتن سه امتیاز نداریم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon