به دنبال کسب ۳ امتیاز بازی فردا هستیم

به دنبال کسب 3 امتیاز بازی فردا هستیم

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال سایپا البرز گفت: بازی با تراکتورسازی بازی هجومی بوده ولی تیم سایپا به دنبال کسب ۳ امتیاز این دیدار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، فرهاد پورغلامی در نشست خبری قبل از دیدار تیم فوتبال سایپا البرز با تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: شناخت خوبی از تیم فوتبال تراکتورسازی داریم اما برای کسب 3 امتیاز کامل این دیدار به زمین می‌رویم.

وی افزود: بازی فردا مقابل تراکتورسازی بازی زیبا و تماشاگرپسندی خواهد بود و ما با شناخت کامل و آنالیز بازی‌های تراکتور به مصاف این تیم می‌رویم.

مربی تیم فوتبال سایپا در مورد عملکرد تیم فوتبال تراکتورسازی در بازی‌های گذشته خاطرنشان کرد: تراکتورسازی در بخش حمله آمار خیلی خوبی دارد و ما باید برای کسب نتیجه در این بازی تمرکز کنیم.

پورغلامی افزود: امیدواریم ان‌شاءالله بتوانیم با یک بازی خوب و هجومی 3 امتیاز کامل این دیدار را کسب نمائیم.

وی در مورد اهمیت کسب امتیاز کامل در بازی فردا برای تیم سایپا گفت: 3 امتیاز این بازی ما را در جدول نگه می‌دارد و برای ما حائز اهمیت است.

مربی تیم فوتبال سایپا البرز در مورد باخت مقابل تیم سایپا و برنامه‌های این تیم برای نتیجه‌گیری و ریکاوری روحی بازیکنان تیم بیان کرد: این یکی از مشکلات فوتبال ماست که تیم‌ها بعد از چند برد بازیکنانشان سیر می‌شوند و مشابه این در هیچ جای دنیا دیده نمی‌شود.

پورغلامی بیان کرد: در همین زمینه در طول هفته با بازیکنان تیم صحبت کرده‌ایم و هشدارهای لازم در این زمینه به بازیکنان داده شده است.

وی در مورد بازیکنان مصدوم بازی فردا مقابل تراکتورسازی گفت: سجاد مشکل‌پور، روزبه شاه‌علیدوست و مسعود ابراهیم‌زاده مصدومین تیم سایپا در بازی فردا هستند.

مربی تیم فوتبال سایپا البرز افزود: تیم سایپا در بازی فردا بابک حاتمی و حامد شیری را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

مربی تیم فوتبال سایپا البرز در مورد استفاده از بازیکنان جوان در تیم سایپا گفت: مطمئناً از بنزین سبز در تیم سایپا استفاده خواهیم کرد و بازیکنان جوان زیادی در طول فصل برای تیم سایپا به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon