ادامه تحصیل معلمان دارای مدرک معادل از نظر ضوابط وزارت علوم با مشکل مواجه است

ادامه تحصیل معلمان دارای مدرک معادل از نظر ضوابط وزارت علوم با مشکل مواجه است

خبرگزاری تسنیم: وزیر آموزش و پرورش گفت: ادامه تحصیل معلمان دارای مدرک معادل از نظر ضوابط وزارت علوم با مشکل مواجه است، درخواست ما این است در راستای عدالت آموزشی مشکل این معلمان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی حل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علی اصغر فانی با بیان این مطلب که ادامه تحصیل معلمان دارای مدرک معادل از نظر ضوابط وزارت علوم با مشکل مواجه است، اظهار داشت: در راستای برقراری عدالت آموزشی خواسته وزارت آموزش و پرورش آن است که مشکل این دسته از معلمان توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی حل شود.

وی افزود: درخواست ما این است که در صورت پذیرش این دسته از معلمان در آزمون ورودی مقاطع بالاتر تحصیلی، آنان مجبور به گذراندن دروس پیش‌نیاز نباشند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان برای ایفای وظایف نیازمند تقویت بنیه علمی خود هستند و سیاست این وزارتخانه هم بر بهسازی نیروی انسانی خود در چهارچوب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش استوار است.

پس از سخنان وزیر آموزش و پرورش و اظهارنظر اعضا، مقرر شد تا پیشنهادها و راهکارهای خود را، پس از جمع بندی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon