امدادرسانی مناسب نجات‌گران هلال احمر آذربایجان شرقی به حوادث مرگ بار امروز

امدادرسانی مناسب نجات‌گران هلال احمر آذربایجان شرقی به حوادث مرگ بار امروز

خبرگزاری تسنیم: سخنگوی روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی گفت: نجات‌گران جمعیت هلال احمر شهرهای هشترود و میانه امروز به ۳ فقره حوادث مرگ بار امدادرسانی کردند.

علی شهودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز اظهار کرد: نجاتگران مستقر در پایگاه امدادجاده‌ای شهید ملک پور عزیز کندی جمعیت هلال احمر هشترود بامداد امروز  حوالی ساعت 2.50 در پی اطلاع از برخورد تریلر با پژو بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در کیلومتر 110 آزاد راه پیامبر اعظم نزدیکی روستای آغ داغ از توابع شهرستان هشترود اتفاق افتاده بود 3 نفر دچار حادثه شده بودند که توسط نجاتگران هشترود امدادرسانی لازم صورت گرفت اما متاسفانه یک نفر از مسافران این تصادف در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داد.

شهودی اظهار کرد: در حادثه‌ای دیگر  در اثر دو فقره حادثه جاده‌ای در محورهای مواصلاتی شهرستان میانه متاسفانه 4 نفر مجروح و 1 نفر جان خود را از دست دادند.

وی گفت: در جریان برخورد تریلر با نیسان وانت که صبح امروز ساعت  6.20 در کیلومتر17 جاده میانه به زنجان نزدیکی پل دختر اتفاق افتاده بود دو نفر دچار حادثه شده بودند که متاسفانه یک نفر کشته شده بود که توسط نجاتگران رها سازی و یک نفر نیز توسط نیروهای امدادی جهت ادامه در مان به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: در حادثه دیگری که در شهرستان میانه در محور سرچم به اردبیل  "13 کیلومتری سرچم "حوالی ساعت 4.10  بامداد رخ داد که در اثر واژگونی پیکان وانت سه نفر مصدوم شدند که توسط نجاتگران پایگاه امدادجاده‌ای آغکند جمعیت هلال احمر شهرستان میانه امدادرسانی شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon