برد مقابل سایپا نتیجه زحمات بازیکنان و تشویق هواداران است/کی‌روش تیم ما را بیشتر ببیند

برد مقابل سایپا نتیجه زحمات بازیکنان و تشویق هواداران است/کی‌روش تیم ما را بیشتر ببیند

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم ‌تراکتورسازی تبریز گفت:‌ تلاش بازیکنان و تشویق تماشاگران در این دیدار نقطه قوت تیم تراکتورسازی بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رسول خطیبی بعد از کسب پیروزی در مقابل تیم فوتبال سایپا البرز در نشست خبری، اظهار کرد: تأخیر در پرواز دیروز سبب شد که به نشست خبری قبل از بازی نرسیده و شرمنده شما شدم.

وی افزود: آقای مجید جلالی استاد من است و نظرات ایشان در مورد بحث فنی این دیدار هرچه باشد از جانب من قابل قبول است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد دلایل نتیجه‌گیری و کسب 3 امتیاز بیرون از خانه در مقابل سایپا البرز خاطرنشان کرد: بچه‌های ما در این دیدار زحمات زیادی کشیدند و بهتر از زحمات بازیکنان عملکرد هواداران ما بود و من دست تک تک هواداران را می‌بوسم.

خطیبی گفت: این برد نتیجه تلاش بچه‌ها و تشویق بی‌امان هواداران بود.

وی با بیان اینکه در هفته گذشته 2 امتیاز خانگی را از دست داده بودیم، اظهار کرد: به بچه‌ها گفته بودم که باید در این بازی نتیجه لازم را بگیریم تا بتوانیم نتیجه بازی قبل را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد کیفیت بازی گفت: کیفیت بازی در نیمه اول بد نبود اما در نیمه دوم وزش باد اجازه کار تاکتیکی را به ما نداد ولی با این شرایط هم موقعیت‌هایی به دست آمد که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

خطیبی در مورد استفاده از ضدحملات برای کسب امتیاز گفت: برنامه‌هایی در این زمینه داشتیم اما باد اجازه نداد که از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد تیم فوتبال سایپا البرز گفت: سایپا یکی از تیم‌های تاکتیک‌پذیر و برنامه‌دار لیگ برتر است و آینده خوبی در انتظار این تیم می‌باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد اعتراضات نسبت به داور بازی گفت: هیچ اعتراضی نسبت به داوری نداشتم.

خطیبی در مورد دعوت بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی به تیم ملی گفت: اعتقاد دارم که کی‌روش تیم ما را بیشتر ببیند و اگر می‌خواهد در تیم جوانگرایی کند می‌تواند از بازیکنان تراکتور بیشتر استفاده کند.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon