بیمارستان شهرستان ارزوئیه در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود

بیمارستان شهرستان ارزوئیه در سفر رئیس جمهور افتتاح می‌شود

خبرگزاری تسنیم: نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان ارزوئیه در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان کرمان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علیرضا منظری‌توکلی شامگاه جمعه در نشست هیئت رئیسه دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه در حال حاضر میزان زیرمیزی پزشکان در شهرستان بافت به صفر رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر بیمارستان ارزوئیه از پیشرفت خوبی برخوردار است که امیدواریم در سفر رئیس جمهور به استان کرمان آماده بهره‌برداری شود.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان رابر از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است، افزود: امسال از محل ماده 180 اعتباری برای تکمیل آن اختصاص یافت که انتظار می‌رود در بودجه سال آینده مبلغی برای تکمیل و اتمام آن از سوی وزارت بهداشت در نظر گرفته شود.

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم راه‌اندازی موسسه آموزش عالی سلامت در بافت، گفت: هم اینک ساختمان قدیمی بیمارستان بافت برای این موسسه در نظر گرفته شده و مراحل تغییر کاربری آن ساختمان در حال پیگیری است که انتظار می‌رود وزارت بهداشت در این زمینه مساعدت‌های لازم را به عمل آورد.

منظری‌توکلی با بیان اینکه وزارت بهداشت باید پس از مباحث درمانی، درباره تجهیز مراکز بهداشتی نیز اقدام کند، خاطرنشان کرد: از وزیر بهداشت درخواست می‌شود سفری به شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه داشته باشد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon