دوست دارم دوباره به تراکتور برگردم/ تراکتور چشم به ضد حملات دارد

دوست دارم دوباره به تراکتور برگردم/ تراکتور چشم به ضد حملات دارد

خبرگزاری تسنیم: بازیکن تیم سایپا ‌گفت:‌ خیلی دوست دارم دوباره به تراکتور برگردم، دوست دارم با گلزنی دینم را به هواداران تراکتور که لطف زیادی به من داشتند، ادا کنم.

سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درتبریز، درباره دیدار تراکتورسازی، اتفاقات این دیدار، رویارویی با هواداران تیم سابقش، نیمکت نشینی در این دیدار و عدم حضور در لیست تیم ملی صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:

تسنیم: بازی با تراکتورسازی چطور بود؟

بازی خوبی بود و نیمه اول را خوب شروع کردیم اما مثل بازی صبا اتفاقی که افتاد و گل خوردیم، بازی از دست ما خارج شد و همان‌طور که انتظار داشتیم تیم حریف چشم به ضد حملات داشت.

تسنیم: تراکتور موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت ولی سایپا هم می‌توانست گلزنی کند. چرا بازی کم گل بود؟

به‌هرحال خواست خدا این‌طور بود و بچه‌های ما زحمتشان را کشیدند ولی متأسفانه بازی را از دست دادیم تراکتور هم تیم مثل همیشه تیم بسیار خوبی بود و من روزهای خیلی خوبی با تراکتور داشتم و الان هم برای آقای خطیبی و تیمش آرزوی موفقیت دارم.

تسنیم: قبلاً در تراکتور بازی کردید؛ دلت برای تبریز تنگ نشده است؟

خیلی دوست دارم دوباره به تراکتور برگردم چون من دینی به گردن دارم و دوست دارم با گلزنی این دینم را به هواداران تراکتور که لطف زیادی به من داشتند ادا کنم. بااینکه کمی از آن‌ها دلگیرم اما وقتی آنجا بودم از جان‌ودل بازی کردم و عزتی که کسب کردم اول لطف خدا بود و دوم عنایت همین هواداران.

تسنیم: چرا از هواداران تراکتور دلگیر هستی؟

علت دلگیری من از هواداران این بود که دوست داشتم به خاطر یک سالی که آنجا زحمت کشیدم حداقل در دیدار دیروز تراکتورسازی و سایپا من را تشویقم کنند که این کار را نکردند.

تسنیم: فکر نمی‌کنی ترک تراکتور زمانی که در اوج بودی به آمادگی‌ات ضربه زد؟

من آن زمان مشکل خانوادگی داشتم و حتی وقتی به تیم ملی دعوت شدم هم نرفتم ولی بااین‌حال پارسال فصل خوبی با پرسپولیس داشتم و توانستم حدوداً 26 مسابقه بازی کنم و بعد از سال‌ها برای پرسپولیس سهمیه آسیا گرفتیم.

تسنیم: چطور شد که پرسپولیس را به‌جای تراکتور برای مقصد بعدی انتخاب کردی؟

من از نظر قلبی دوست نداشتم از تراکتور بروم ولی مشکلات خانوادگی پیش آمد و مجبور شدم بروم پرسپولیس بازی کنم.

تسنیم: دلیل نیمکت نشینی‌ات در دیدار مقابل تراکتور چه بود؟

نیمکت نشینی دیروزم تصمیم آقای جلالی بود و من به ایشان احترام می‌گذارم و چه 90 دقیقه بازی کنم چه صفر دقیقه به‌هرحال سرباز تیم هستم.

تسنیم: عملکرد سایپا را چطور می‌بینی؟

خوب فوتبال بازی می‌کنیم اما باید حتماً بازی‌های بعدی را ببریم چون به امتیازات نیاز داریم و از طرفی جام حذفی هم قرار است بازی کنیم و تعطیلی خاصی برای ما وجود ندارد.

تسنیم: انتظار حضور در لیست تیم ملی را داشتی؟

من عملکرد آن‌چنانی نداشتم که به تیم ملی دعوت شوم و از طرفی عملکرد تیم هم خیلی مهم است چون هرچقدر بالای جدول باشیم بیش‌تر دیده می‌شویم و نظر آقای کیروش هم‌نظر صادقانه است و بستگی به عملکرد تیم و بازیکنان دارد.

گفت‌وگو از امیر توپچی‌پور

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon