صنعت توریسم در تکاب با بازشناسی استعدادهای گردشگری متحول می‌شود‌

صنعت توریسم در تکاب با بازشناسی استعدادهای گردشگری متحول می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: با هدف ایجاد تحول، استعدادهای گردشگری شهرستان تکاب برای رونق صنعت توریسم و به تبع آن افزایش اشتغال زائی متحول می شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی مصطفوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تکاب که با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، استعداد گردشگری شهرستان تکاب را یکی از ظرفیت‌های این شهرستان برای رونق صنعت توریسم و به تبع آن اشتغال‌زائی عنوان و اظهار کرد: منشاء بسیاری از مسائل، مشکلات و معضلات اجتماعی، بیکاری است و امیدواریم دست به دست هم داده و این معضل را مرتفع سازیم.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی از طرح تحول نظام سلامت به‌عنوان یکی از دستاورد‌های دولت یازدهم یاد کرد و گفت: دولت بر تداوم این طرح تاکید دارد و به حول و قوه الهی با اجرایی شدن کامل آن، مشکلات مردم در حوزه دارو و درمان برطرف می شود.

قهرمانی فرماندار تکاب نیز در این جلسه با تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان از زحمات شبانه روزی نیروی‌های ‌انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تقدیر و  فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به آنان تبریک گفت.

وی به توجه ویژه استانداری آذربایجان غربی به شهرستان تکاب و موضوع اعتبارات تملک دارائی‌های تخصیص یافته به این شهرستان اشاره کرد و افزود: استاندار دستور تخصیص هر چه زودتر اعتبارات به این شهرستان را صادر کرده است.

در پایان این جلسه، صیاد شیرمحمدی به عنوان بخشدار جدید تخت سلیمان معرفی شد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon