کمالوند: منطقی بود که پس از سه دیدار سخت آینده به گسترش فولاد می‌آمدم

کمالوند: منطقی بود که پس از سه دیدار سخت آینده به گسترش فولاد می‌آمدم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی جدید تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: شاید قبول این مسئولیت در شرایط کنونی از نگاه برخی‌ها، ریسک محسوب شود و تصمیم منطقی آن بود که پس از این سه دیدار سخت، به این تیم بیایم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت باشگاه گسترش فولاد تبریز، فراز کمالوند با بیان اینکه فوتبال تبریز همواره یکی از دغدغه‌های ذهنی‌اش بوده گفت: خدمت به فوتبال این شهر و برآورده کردن انتظارات هواداران فوتبال و شادی و نشاط مردم همیشه جزو اهدافم است و قبول مسئولیت هدایت گسترش فولاد تبریز نیز، تصمیمی در همین راستا بود.

وی با اشاره به اینکه شاید قبول این مسئولیت در شرایط کنونی از نگاه برخی‌ها، ریسک محسوب شود، خاطرنشان کرد: گسترش فولاد سه بازی سخت مقابل صبا، تراکتورسازی و پرسپولیس را پیش‌رو دارد و نظر و تصمیم منطقی آن بود که پس از این سه دیدار سخت، به این تیم بیایم ولی با توجه به اعتمادی که به تفکرات مدیریت باشگاه و اعتقاد به پتانسیل‌های بازیکنان دارم، این مسئولیت را عهده‌دار شدم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز با ابراز  تشکر از زحمات مهدی تارتار برای گسترش فولاد، درخصوص انتخاب دستیاران خود، عنوان داشت: فعلا تصمیم درباره همکاران خود نگرفته‌ام و انشاالله با شروع تمرینات، تصمیمی اتخاذ خواهیم کرد که به نفع گسترش فولاد و کمک به روند موفقیت این تیم باشد.

کمالوند درباره برنامه‌های خود، گفت: به اعتقاد من، تیم‌مان در بعضی از پست‌ها نقاط ضعف دارد و با صحبت‌هایی که با مدیریت باشگاه داشتیم، در نیم فصل، این نقاط ضعف را پوشش داده و تیم را تقویت خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: امیدوارم هواداران فوتبال تبریز همچون همیشه حامی ما باشند و ما نیز تلاش خواهیم که گسترش فولاد تبریز را در روند صعودی قرار دهیم و تیم متفاوتی را در بازی‌های آینده و بخصوص در نیم فصل دوم خواهند دید.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon